Gå til innhold

Haansi's Audi A4 20V [SOLGT]

Ranger emnet

Haansi

Anbefalte innlegg

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Får håpe det ja.

Hvis settet ble sendt når de sa det ble sendt, så tror jeg det hadde vært her nå.

Og når i tillegg verken posten, DHL eller hottuning kan klare å spore pakken verken i europa eller over grensen mot norge, så tyder jo bare alt på at den ligger på lager i belgia.

Hottuning sier dog fremdeles at pakken ble sendt fredag 19. DIREKTE til meg.

Så jeg venter ut denne uken, og ser om det skjer noe..

Hvis ikke, vil jeg forlange å heve kjøpet, slik at jeg kan bruke pengene til å handle på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått et nytt sporingsnummer av hottuning, og det viste seg at det var ett (!!!!!!!) siffer som var feil.

Pakken ligger nå på lager hos tollen (i oslo?), så jeg har vel settet sannsynligvis neste uke.

Hottuning skal hvertfall ha minuspoeng for å lyge, for den pakken kan NEPPE gått ut av lageret deres den 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det går fort ja.

Mannen på posten mente jeg ikke burde vente noe før ut i neste uke, da dette ikke var en type pakke som tollvesenet prioriterte.

Men nå har jeg hvertfall et norsk sporingsnummer (WOW!!), så nå kan jeg følge den hver dag og se hva som skjer.

Hvertfall første og siste gang jeg bestiller fra hottuning! Dette er bare latterlig.

Pakken ble mottat av det tyske postvesenet for 3 dager siden, så egentlig har det gått jævlig fort.

Er sikker på at hottuning er full av drit, og bare lyger når de sier den ble sendt den 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) noen som er litt sinna:) skal da være glad det er på vei;)

har opplevd at pakker har ligget over en uke hos tollerne, så er ikke galt om du får pakken etter 2 uker egentlig:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne mailen fra hottuning nå :)

De ordner hvertfall opp for seg! Virker ikke som oppriktige folk.

Hi,

Glad to hear this number is correct, and sorry for the delay, we passed our order through the 18th , normally they do ship the kit the day after, so there must have been a problem.

sorry for that, normally our shipping time is about 4 days.

I can offer you a discount of 10GBP for the delay. And hope that that will make you a little more happy. And perhaps we can do some business in the future

Let me know if that's ok for you,, anmd if you accept my appoligy for this.

sorry, sorry, sorry

With kind regards,

Hottuning

Abdijstraat 56

9700 OUDENAARDE

BELGIUM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått et norsk sporingsnummer ja, og har funnet pakken i oslo. Den ligger på laget hos tollevesenet.

Så nei, de kjøper seg nok ikke bare tid.. :)

Men sjansen for at de bare har kjøpt seg tid mellom den 19. og til nå, er jo til stede.

Men de har hele veien virker som oppriktige folk, og hvis man i tillegg tar Mordi87 sine gode erfaringer med de i betraktning, så velger jeg å tro at de snakker sant.

.. der kom i tillegg refunderingen inn på konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider