Gå til innhold

Haansi's Audi A4 20V [SOLGT]

Ranger emnet


Haansi

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er en grunn til at du ikke ser de lyktene der ofte gitt. Er vel ikke så ofte du ser guttepjokker i 18-20 alderen i dongreijakke og skinnboots heller da. Alt har sine grunner. Slik som de tomflaskene som ligger rundt bilen på bildet der, de er mest trolig kastet på bilen fordi den ser så jævlig ut. En regel når du skal forbedre utseenet på en tysk bil er å forenkle det som fra før er enkelt. Det skal være rene linjer og helst bare orginale deler. Sedaner skal max ha 18" men jo lavere jo bedre, så 17 med lavprofil er absolutt rett i forhold til bilmoten nå til dags. Skal du ordne en golf, så skal du velge felgstørrelse etter hvor gammel bilen er, men her er max 16" med lavprofil og skamsenk godtatt. 17" På de nyere golfene skal gå greit.

 

I 2001 var det fint med kamelonlakk og lexuslykter, nå er dette desverre harry. Men samtidig så skal bilem matche deg som person og din stil, så man kan godt si det slik at det er ingen regler.

fall02.jpg

=

 

 

...mens:

DSC01786.jpg

=

emo3copy.jpg

 

Se på fronten på bilen din som gliset til ei jente og felgene som brystene. De skal ikke være for store, men de skal heller ikke være for små. De skal brukes hver dag og trenger derfor å se fin ut, men alderen minker her også størrelsen slik som den germanske stylingmoten sier om felgstørrelse. Her er det forresten bredden på felgene som teller, og det kan du se på som hvor mye brystene henger eller hvor stramme de er, ettersom hvor breie felger du har. Jeg må også nevne det at jeg missliker bryst med digre brystvorter. Dette kan du se på som hvor store dekk du har på felgene dine. Har du små bryst, må du ha små brystvorter også. Du kan ikke ha 14" med samme rulleomkrets som 18" med lavprofil. Lavprofil er som jentepupper med små, stive brystvorter. Og når det gjelder bh, så må du holde det lang unna alt som har med bryst OG bil å gjøre. Man slenger verken bh på bryster eller panseret.

Når det gjelder senk, så kan du se på det som hvordan holdning fruen din har. Hun skal ikke vase rundt med magen ut og stirre ned i bakken. Hun skal ha god holdning, strak rygg, fremheve formene sine og bruke kroppen hun har fått tildelt. Hun skal se stolt ut over hva hun bærer. Det skal også coiloverne dine være. Bilen ser mye deiligere ut når den sniker seg over asfalten som ei halvnaken Jessica Alba mot et silkelaken. Den sitter også mye bedre på veien, noe som gir bilen bedre "holdning".

 

Håper dette hjalp deg litt når det gjelder veiledning til hva du skal velge av utstyr til bilen din. Ordet "styling" er foresten et fy-fy ord i den germanske bilmoten nå til dags. Men stil, smak og behag skal selvfølgelig få bestemme over alt som har med mote og gjøre, der er jeg enig. Men husk, det er ikke alltid like kult å skille seg ut for mye, men litt skader ikke. Litt får du ut av overnevnte snikksnakk om pupper. Mye blir ofte litt "emo" eller "harry".

 

Ingen bør ta dette personlig om de føler seg truffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, utrolig bra Kim, er forresten 19 BBS RS replica på den bilen som maks skulle ha 18" og akkurat det med at tyske sedaner biler skal maks ha 18" må man se ut fra bilen, nyere bmw som E60 og E93 og ikke minst 7 serien gjevnt over kan man jo slenge på 20" uten at det ser dumt ut! Alt er relevant, ellers var det bare en jævlig bra post !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår