Gå til innhold

Haansi's Audi A4 20V [SOLGT]

Ranger emnet


Haansi

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Da har jeg hvertfall noen flere symptomer..

 

Har vel skjedd 2 ganger, da jeg drar bilen på turtallet.. kanskje 5-6tusen, så plutselig stopper motoren å dra i et halvt sekund eller noe, så fortsetter den..

 

Åpna luftmengdemåleren, og den så ikke skitten ut eller noe. Rensa den uansett, og det ble ikke noen forskjell.

 

Den oppfører seg også veldig ujevnt om jeg kobler fra LMM og lar den gå på tomgang.. Begynner å lure på om det er noe annet.

 

Noen innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Haansi, kom over denne fine tråden til den stilige bilen din :)

 

Ehm, jeg er på utkikk etter bil, og liker A4'n ganske godt. Da lurte jeg på, hva forsikringen på en slik bil er (rundt 1997 modell eller noe slikt; hva har du forresten?). Og, hva betalte du for din da du kjøpte den? :) Og... hvor gammel er du?

 

Mange forteller meg at jeg "må ha en bil med bakhjulstrekk", men liksom... BMW hører jeg er steindyr å forsikre, + at A4'n er finere I(n) M(y) O(pinion), men har framhjul. Sikkert greit det, eller hur?

 

Men først og fremst, hva prisene på A4 ligger på (rundt 1997 mod), og hva forsikringen er. Gjerne hvordan du/dere andre syns bilen er med tanke på komfort, kjøreegenskaper etc :D

 

På forhånd takk!

 

SpotOn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Haansi, kom over denne fine tråden til den stilige bilen din :)

 

Ehm, jeg er på utkikk etter bil, og liker A4'n ganske godt. Da lurte jeg på, hva forsikringen på en slik bil er (rundt 1997 modell eller noe slikt; hva har du forresten?). Og, hva betalte du for din da du kjøpte den? :) Og... hvor gammel er du?

 

Mange forteller meg at jeg "må ha en bil med bakhjulstrekk", men liksom... BMW hører jeg er steindyr å forsikre, + at A4'n er finere I(n) M(y) O(pinion), men har framhjul. Sikkert greit det, eller hur?

 

Men først og fremst, hva prisene på A4 ligger på (rundt 1997 mod), og hva forsikringen er. Gjerne hvordan du/dere andre syns bilen er med tanke på komfort, kjøreegenskaper etc :D

 

På forhånd takk!

 

SpotOn

 

Bilen kostet meg 67 000, og hadde da gått 180 000.

 

Betaler vel oppunder 8000 i året for delkasko og 25 000km i året ca. Helt greit. Dette er som 18 åring og førstegangs-forsikrer.

 

Du får også A4 med firhjulstrekk (Quattro), men da blir de noe dyrere enn en tilsvarende med framhjulstrekk. Selv har jeg framhjulstrekk, og det har så godt som aldri plaget meg. Selvfølgelig er det artigere med quattro på vinteren, men en førstegangsbil er og blir en førstegangsbil mener jeg.

 

Mye vil ha mer, og kjøper du en 1.8t eller 1.8t quattro, så kommer du likevel til å sikle etter noe som sparker bedre.

 

Jeg synes bilen er veldig god å kjøre. Sitter godt på veien, hvertfall etter du har fått på skikkelig understell og senket den. Da vil den bli mye stivere og bedre å kjøre.

 

Lykke til med bilkjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt utrolig hvordan dere klarer å diskutere alt annet her enn det jeg faktisk lurer på. Noen har syke skillz i det!

 

Men ja, skal svare deg når jeg kommer på jobb.

 

Hehe:) stakar, men har desverre ikke noe peil på G62 sensor:/

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår