StreetRacer1991 Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Hadde vært nice da :D Er ikke hver dag man ser en pakistaner sykle/jogge til og fra jobb, spess Wicky lol Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 HEHE...jobber igrunn ganske så langt unna...oslo-berger...kun motorvei..selvmord å sykle eller jogge der...selvmord?nope...hva med alle damene mine? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 wicky124: du høres ut som en blåkopi av meg du :P Men for og si det slik; skal du plutselig kutte ut alle vaner, og bare bli sunn, er du dømt til og sprekke. I helgene går det an og kose seg; er bare snakk om og skjerpe seg litt inn på hverdagen. Komme seg litt opp av sofaen, gå en fin liten tur en varm sommerskveld; gjør underverker det. :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Spis kjøtt, kylling, fisk og annet som inneholder mye proteiner. Kutt ned på karbohydratene og begynn å tren styrke. Bygger du opp en stor muskelmasse så forbrenner du faktisk en del fett når du viler også;) Og ikke bli "bråsunn". Det funker en liten stund så sprekker du. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Spis kjøtt, . En sannhet med noe modifikasjoner; da rødt kjøtt er så og si rene karbohydrater ;) Kutt ned på karbohydratene og begynn å tren styrke. Skal man trene styrke, eller gjøre ting som krever energi generelt MÅ man ha karbohydrater; da proteiner i seg selv gjør en doven og sløv :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Jeg kjøpte slags meal tech sak som erstatter måltidene dine. Drev med det en liten stund.. men gikk lei. Men det funket. Koster ca 600 for 20 poser, som varer ca 10 dager... Blandes med vann eller melk. MEN, er viktig å feks jogge litt samtidig feks for å få igang sirkulasjonen i kroppen skikkelig, og du kommer til å pisse mye.. Selv er jeg også over "normalen". Ca 1.78 høy og nå ca 91kg. Men er ikke bare feit.. Har igjen muskler etter ro tiden min.. Blir pusha av kompisene mine til å trene igjen, for da blir jeg STOR, men jeg gidder ikke:P Hehe:) Lykke til videre:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 En sannhet med noe modifikasjoner; da rødt kjøtt er så og si rene karbohydrater ;) Skal man trene styrke, eller gjøre ting som krever energi generelt MÅ man ha karbohydrater; da proteiner i seg selv gjør en doven og sløv :) Nå må du ikke komme å si at en skikkelig lammekotelett ikke inneholder masse proteiner;) Selv om sauer er dumme som brød betyr ikke det at de inneholder mye karbo:D (Ja, kylling og fisk har mer, men ekte mannfolk trenger skikkelig kjøtt av og til) Fett er nøkkelordet. Kutter man ut karbo og erstatter dem med fett så går man ned i vekt (ja, faktisk). Når man spiser mye karbo må kroppen kvitte seg med disse før den kan begynne å forbrenne fett. Edit: Skrivegeir Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 ikke spis noe, bare ta deg en liten kebab hver dag ;) haha Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teebob Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Jeg har selv gått ned fra 135, til 95 kg på 2 år.. Uten og trene i heletatt.. Eneste jeg gjorde, var og slutte å drikke brus og spise gotterier.. Erstattet brusen med store mengder vann i stedet.. Og styre unna ekstrempordukter som majones, pommesfrites, dressing etc.. Jeg sluttet med dette tvert for ca 4,5 år siden, og har ikke sprukket noe nevneverdig enda.. Jeg spiser somregel ikke frukost, men tar gjerne en solid lunch i 10tiden.. Samt jeg spiser en skikkelig middag i 5-6tiden.. Så tar jeg gjerne en skive eller 2 til kvelds. Det viktigste er og legge om kostholdet permanent, ergo du kan ikke gjør det for ekstremt, for da holder du ikke ut i lengden.. Da har jeg en delvis fysisk jobb, som elektriker.. Har du en rolig jobb, bør du kansje trene litt i tillegg.. Siter [-]95`Volvo 940 LT, Bruksvogn.. [-]88`Volvo 240GLE, Sladdeprosjekt [x]90`Volvo 245GL, Vinterbil.. Solgt [x]75`Volvo 242L, Solgt [X]86`Volvo 740GL Hugget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 slanking? staa opp 4om morran.. jobbe i 15timer hverdag minst og du er spinkel paa 3mnd:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Slutt med brus og spis litt sunnere så er nok en del gjort allerede. Spis ofte, og små måltider, og husk frokosten. Les litt på iform.no eller noe sånt, så finner du nok en del tips.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Jeg syntes egentlig trening har alt å si. problemet mitt er at jeg vil OPP 20 kilo;) Men det er ikke lett... Pøser på med karbo og fett sammen med proteiner, vitaminer, omega3 og aminosyrer men vekta holder seg stødig på 75 kilo (noe som er ALT for lite for en liten kar på 175) Vil ikke tenke på hvor spinkel jeg hadde blitt hvis jeg hadde spist mindre og fortsatt å trene. Poenget mitt er; Reduser inntak-Øk forbruk:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Nå må du ikke komme å si at en skikkelig lammekotelett ikke inneholder masse proteiner;) Selv om sauer er dumme som brød betyr ikke det at de inneholder mye karbo:D (Ja, kylling og fisk har mer, men ekte mannfolk trenger skikkelig kjøtt av og til) Fett er nøkkelordet. Kutter man ut karbo og erstatter dem med fett så går man ned i vekt (ja, faktisk). Når man spiser mye karbo må kroppen kvitte seg med disse før den kan begynne å forbrenne fett. Edit: Skrivegeir Joda; ekte karer må ha seg en skikkelig biff i ny og ne' :D Men denne fett-metoden er bevist fungerende; man går NED i vekt av og spise biff, bacon, bernaise etc. etc... Umulig? Neida! Eneste problemet er man ramler opp på vekta igjen med en gang man slutter :P Og biff og bacon er dyrt når man ikke bor i Sverige.. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Ser ut som jeg må gjøre alt det omvendte her, for jeg må nemlig legge på meg! Rimelig lei å ha så høy forbrenning og se ut som en utsulta Etioper (no disrespect). Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 hmm..mine 175cm og 89kg er for mye... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg