Gå til innhold

Den store slanketråden

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

wicky124: du høres ut som en blåkopi av meg du :P Men for og si det slik; skal du plutselig kutte ut alle vaner, og bare bli sunn, er du dømt til og sprekke. I helgene går det an og kose seg; er bare snakk om og skjerpe seg litt inn på hverdagen. Komme seg litt opp av sofaen, gå en fin liten tur en varm sommerskveld; gjør underverker det. :)

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis kjøtt, kylling, fisk og annet som inneholder mye proteiner. Kutt ned på karbohydratene og begynn å tren styrke. Bygger du opp en stor muskelmasse så forbrenner du faktisk en del fett når du viler også;)

Og ikke bli "bråsunn". Det funker en liten stund så sprekker du.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis kjøtt, .

En sannhet med noe modifikasjoner; da rødt kjøtt er så og si rene karbohydrater ;)

Kutt ned på karbohydratene og begynn å tren styrke.

Skal man trene styrke, eller gjøre ting som krever energi generelt MÅ man ha karbohydrater; da proteiner i seg selv gjør en doven og sløv :)

1988 Golf II aka. Helene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte slags meal tech sak som erstatter måltidene dine. Drev med det en liten stund.. men gikk lei. Men det funket. Koster ca 600 for 20 poser, som varer ca 10 dager... Blandes med vann eller melk. MEN, er viktig å feks jogge litt samtidig feks for å få igang sirkulasjonen i kroppen skikkelig, og du kommer til å pisse mye..

Selv er jeg også over "normalen". Ca 1.78 høy og nå ca 91kg. Men er ikke bare feit.. Har igjen muskler etter ro tiden min.. Blir pusha av kompisene mine til å trene igjen, for da blir jeg STOR, men jeg gidder ikke:P

Hehe:) Lykke til videre:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sannhet med noe modifikasjoner; da rødt kjøtt er så og si rene karbohydrater ;)

Skal man trene styrke, eller gjøre ting som krever energi generelt MÅ man ha karbohydrater; da proteiner i seg selv gjør en doven og sløv :)

Nå må du ikke komme å si at en skikkelig lammekotelett ikke inneholder masse proteiner;) Selv om sauer er dumme som brød betyr ikke det at de inneholder mye karbo:D (Ja, kylling og fisk har mer, men ekte mannfolk trenger skikkelig kjøtt av og til)

Fett er nøkkelordet. Kutter man ut karbo og erstatter dem med fett så går man ned i vekt (ja, faktisk). Når man spiser mye karbo må kroppen kvitte seg med disse før den kan begynne å forbrenne fett.

Edit: Skrivegeir

94 BMW E36 316i compact

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv gått ned fra 135, til 95 kg på 2 år.. Uten og trene i heletatt..

Eneste jeg gjorde, var og slutte å drikke brus og spise gotterier.. Erstattet brusen med store mengder vann i stedet..

Og styre unna ekstrempordukter som majones, pommesfrites, dressing etc..

Jeg sluttet med dette tvert for ca 4,5 år siden, og har ikke sprukket noe nevneverdig enda..

Jeg spiser somregel ikke frukost, men tar gjerne en solid lunch i 10tiden.. Samt jeg spiser en skikkelig middag i 5-6tiden.. Så tar jeg gjerne en skive eller 2 til kvelds.

Det viktigste er og legge om kostholdet permanent, ergo du kan ikke gjør det for ekstremt, for da holder du ikke ut i lengden..

Da har jeg en delvis fysisk jobb, som elektriker.. Har du en rolig jobb, bør du kansje trene litt i tillegg..

[-]95`Volvo 940 LT, Bruksvogn..

[-]88`Volvo 240GLE, Sladdeprosjekt

[x]90`Volvo 245GL, Vinterbil.. Solgt

[x]75`Volvo 242L, Solgt

[X]86`Volvo 740GL Hugget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes egentlig trening har alt å si. problemet mitt er at jeg vil OPP 20 kilo;) Men det er ikke lett... Pøser på med karbo og fett sammen med proteiner, vitaminer, omega3 og aminosyrer men vekta holder seg stødig på 75 kilo (noe som er ALT for lite for en liten kar på 175) Vil ikke tenke på hvor spinkel jeg hadde blitt hvis jeg hadde spist mindre og fortsatt å trene.

Poenget mitt er; Reduser inntak-Øk forbruk:D

94 BMW E36 316i compact

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke komme å si at en skikkelig lammekotelett ikke inneholder masse proteiner;) Selv om sauer er dumme som brød betyr ikke det at de inneholder mye karbo:D (Ja, kylling og fisk har mer, men ekte mannfolk trenger skikkelig kjøtt av og til)

Fett er nøkkelordet. Kutter man ut karbo og erstatter dem med fett så går man ned i vekt (ja, faktisk). Når man spiser mye karbo må kroppen kvitte seg med disse før den kan begynne å forbrenne fett.

Edit: Skrivegeir

Joda; ekte karer må ha seg en skikkelig biff i ny og ne' :D

Men denne fett-metoden er bevist fungerende; man går NED i vekt av og spise biff, bacon, bernaise etc. etc... Umulig? Neida!

Eneste problemet er man ramler opp på vekta igjen med en gang man slutter :P Og biff og bacon er dyrt når man ikke bor i Sverige..

1988 Golf II aka. Helene

Lenke til kommentar
Del på andre sider