Dagers Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Hei tenkte jeg skulle kjøpe meg ein delebil fra tyskland. har funnet meg en 92 s4. så midt spm er om det passer overnes med gerkasse og bakasle på ein 95 s6???? har automat så jeg tenkte jeg skulle bygge manuell i den! dette er vell så og si samme bilene i understell og motor??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 S4 har manuel sperre bak. S6 har mekanisk. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagers Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 okei men det har vell ikke noe og si? er bare att det stemmer overens med bakakselen og mellomaksler. er vell forskjellig utveksling på automatakslen og manuell?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Utveksling skal vel egentlig ikke ha så mye å si hvis du tar inn en hel bil. For da bruker du vel gear kasse aksel og akslinger komplett fra donor bilen. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagers Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 ja var det jeg tenkte. men hadde jo vert fint om de hadde samme utveksling for da hadde jeg ikke tengt og bytta om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 S4 har manuel sperre bak. S6 har mekanisk. S4 sin er vel både manuell og mekanisk, mens S6'en har EDL, altså elektronisk :-) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagers Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Takk for hjelpen! men lurte på en annen liten ting? passer driverket i fra en stasjonsvogn inn i en sedan. de ser ut til og være like lang faktisk!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg