barskebean Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Kan starte en liten tråd med bilen min også. Får ikke gjort så mye før i slutten av måneden, men artig å få litt innspill før jeg gjør noe. Er en 97 mod som har rullet nesten 200. Gjør vel det i løpet av uke. Veldig bra karroseri og bra motor. Måtte skifte eksosmanifoilpakinga når jeg kjøpte den siden det var en liten lekasje der. Ellers er den fin. Har planer om å skaffe en steinmetz grill, linselykter, lakkere plasten i fronten og "skjørtene" og plasten i rævva, slike at den får litt mv6 look. Stereo med høytalere har jeg. Må bare få tid til å sette det inn. Felger skal på når pengene strekker til. Siter "Kjørd som et svin, og osa bænsin, og bilen slynga opp og ned.." .: Opel Omega 2.0 16V .: Opel Omega MV6 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barskebean Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Litt bilder av bilen: Som dere ser er det lite rust, bare et par småroser i hjulbuene. Siter "Kjørd som et svin, og osa bænsin, og bilen slynga opp og ned.." .: Opel Omega 2.0 16V .: Opel Omega MV6 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Så bra ut denne :) du liker omega b i denne fargen skjønner jeg ? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barskebean Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Syns denne fargen er nydelig. Får ikke gjort noe mer før i slutten av måneden likevel. Tenkte å spille steinmetz grill fra steinmetz.de. Med frakt og toll kommer det på ca 2000,- Er det dyrt eller? Får med de rillene under også. Siter "Kjørd som et svin, og osa bænsin, og bilen slynga opp og ned.." .: Opel Omega 2.0 16V .: Opel Omega MV6 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 hvis du skal bestile. kan du bestile 2 riller ekstra, har ødelagt den ene min. ? det hadde vært kjempe snilt! :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barskebean Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Det lar seg sikkert gjøre. Men blir uansett ikke før i slutten av måneden her. Men syns du 2000 er dyrt for grill-settet? Siter "Kjørd som et svin, og osa bænsin, og bilen slynga opp og ned.." .: Opel Omega 2.0 16V .: Opel Omega MV6 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 koster 1355 på ebay,men det er uten frakt å moms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barskebean Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Er vel ca det de koster rett fra steinmetz også. Men så er det de h****** avgiftene. Siter "Kjørd som et svin, og osa bænsin, og bilen slynga opp og ned.." .: Opel Omega 2.0 16V .: Opel Omega MV6 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 ja,drit det der...er på jakt etter en grill selv,siden det ikke ser ut som jeg får solgt bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 huske det er toll på alt over 1000kr. Men 2k for den grillen og rillene. er vel helt grei pris. mener jeg betale 3500kr gjennom et norsk side for disse delene, mye mere en 2k hvertfall Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Pen bil! Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barskebean Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Takk takk:D Noen som har bestilt mye hos blomdal? Tenkte å bestille linselykter og mørke sideblinkers derfra. Siter "Kjørd som et svin, og osa bænsin, og bilen slynga opp og ned.." .: Opel Omega 2.0 16V .: Opel Omega MV6 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Jeg har bestilt hos blomdal, tok bare noen få dager før de var på bilen :) Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barskebean Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Jeg har bestilt hos blomdal, tok bare noen få dager før de var på bilen :) Hvordan er de på kvalitet og pris da? Sendte de mail og spurte på skinnseter. Skulle ha 10k for svarte skinnseter med dørpanel Siter "Kjørd som et svin, og osa bænsin, og bilen slynga opp og ned.." .: Opel Omega 2.0 16V .: Opel Omega MV6 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barskebean Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Maskineriet: Ryddig og pent! Skal montere dette nå jeg går ut i ferie til helga Bryr meg egentlig ikke så veldig mye om anlegg, så derfor er dette det eneste jeg skal ha i bilen pluss en forsterker. Trenger bagsjerommet til andre ting enn en svær sub Siter "Kjørd som et svin, og osa bænsin, og bilen slynga opp og ned.." .: Opel Omega 2.0 16V .: Opel Omega MV6 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg