Eargasm Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 jeg får ikke lagt inn filmer og mv på ipoden min.. det er en sånn svar 30gb ipod som skal spille av filmer... jeg får lagt filmene i itunes men når jeg skal synkronisere så kommer bare musikken inn og ikke filmene.. noen som vet hva jeg kan gjøre? Siter Mvh Thomas Holmedal Jeg søker firkantede lykter, grill og lyktefester til en Dodge Ram B250 send mail på twh@live.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 har du prøvd å drege videoene til ipoden? Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eargasm Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 drege? Siter Mvh Thomas Holmedal Jeg søker firkantede lykter, grill og lyktefester til en Dodge Ram B250 send mail på twh@live.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 han mener vel dra, og slippe... Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 jepp var det jeg mente... Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Har du valgt at du skal synkronisere filmer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eargasm Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 jah har prøvd manuelt å dra å slippe og prøvd synkronisering.... men ikkeno funker :P Siter Mvh Thomas Holmedal Jeg søker firkantede lykter, grill og lyktefester til en Dodge Ram B250 send mail på twh@live.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Er det ikke slik at Ipod kun støtter visse videoformater da? Eller har jeg misforstått? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Er det ikke slik at Ipod kun støtter visse videoformater da? Eller har jeg misforstått? Var det jeg også tenkte på. Er det ikke MP4 eller noe sånt? Har ikke Ipod så jeg vet ikke. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Filmen(e) må konverteres for at de skal kunne spilles av. Har ikke iPod selv, men bruker iLove på min spiller. Den skal virke på iPod også (bare velg iPod øverst til venstre). http://ilove.en.softonic.com/ Lykke til. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Siden han får filmene opp i iTunes så trudde jeg de måtte være konvertert! Jeg bruker "Videora iPod Converter" for å konvertere filmer og legge de på iPhonen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eargasm Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 takker da prøver jeg det... noen som vet om hvis jeg kobler ipoden på min pioneer avic x1bt.. om den vil spille av filmer også å ikke bare musikk?.. jeg får vell bare prøve ^^ Siter Mvh Thomas Holmedal Jeg søker firkantede lykter, grill og lyktefester til en Dodge Ram B250 send mail på twh@live.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg