b-havers Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Jeg trenger en forstillingsjustering på min 2003 Mondeo. Har tidligere positiv erfaring med Forstillingsspesialisten, men denne har visst lagt inn årene. Finnes det noen flinke og ikke så altfor dyre verksteder å anbefale til dette? Bør være i Oslo/Folloregionen.... Siter 1997 VW Passat 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Jeg trenger en forstillingsjustering på min 2003 Mondeo. Har tidligere positiv erfaring med Forstillingsspesialisten, men denne har visst lagt inn årene. Finnes det noen flinke og ikke så altfor dyre verksteder å anbefale til dette? Bør være i Oslo/Folloregionen.... Hei! Jeg justerte forstillingen på min peugeot 206 hos Oppsal Bilservice det kostet meg 1875kr. Er fornøyd med resulatet men vet ikke om det er en rimelig pris. Denne mailen fikk jeg av dem, da jeg spurte om prisforeslag: 4 HJULS MÅLING MED JUSTERE FORSTILLINGEN FORAN KOSTER 1500,- + MVA = 1875,-KR. HilsenAutoMester Oppsal Bilservice & Oslo Bilelektriske AS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Den prisen var vel i den dyrere enden av skalaen. 1000+mva er mer normalt for 4-hjulskontroll med justering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-havers Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Mener det lå på ca 1000 + mva hos Forstillingsspesialisetn også... Får kanskje bite i eplet og sjekke med merkeverkstedet... Siter 1997 VW Passat 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Om jeg ikke husker feil så tar vi(Follo Autoco/Ford) 1.200kr +mva for firhjulskontroll. Muligens litt mer med utvida justeringer, skal ikke si helt sikkert. Du får ta en telefon å høre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-havers Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Fikset. Lovte å ikke si hvor (han driver dette som en ekstrajobb og trenger ikke en laaaang kø av trengede), men det ble meget bra ;-) Siter 1997 VW Passat 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg