darkblue Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Hehe hvor er det blitt av boble tråden jeg mekka ? hehe ;) .. Enten er jeg full, ser dårlig, eller at tråden har blitt kidnappa. Noen som har noe inside information på lur? Jeg finner tråden når jeg søker på meg selv, men kommer ikke opp i beetle index'en.... Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=15909 Den? Kom opp i index'n her. nr4 fra toppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 og det er fortsatt knapt noen som skjønner at Boble-tråder hører hjemme under "Old Scool VW", mens Beetle-forumet egentlig er tenkt for New Beetle ;) :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Kjært barn har mange navn vettu, er ikke så vannskelig å tenke seg til at Beetle tråden er for nye tralla. Boble er boble ikke sant :p hehe? Nei fra hagle til dynamitt, gamle bobla burde vel være under "Old school VW" Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by boXer http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=15909 Den? Kom opp i index'n her. nr4 fra toppen. Var bare jeg som surra vettu hehe ;) , var litt treig i reaksjonen så oppdaga ikke det at viste bare poster siste 30 dager. Dro en 100dagers så blei det bedre :D Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg