-Rønningen- Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Det er da endelig bestemt at Gudbrandsdal Gatebilklubb skal arrangere treff på Gardermoen raceway den 27 juli. På treffet vil det blant annet bli: -Banekjøring SS1. -Premie utdeling. -Utstilling av bil. -Vi har også vår egen Gatebil Taxi (Wt-Racing) som vil ta turer på banen med de som vil. -Det vil også bli mulighet for og få et skikkelig bilde av sin bil. (Av våres egen fotograf) -Avslutter dagen med 121m Drag. Vi vil ha foreløig begrenset påmelding til 20 biler. Så Meld deg på treffet i dag!! Mer info om treffet finnes her: http://www.gudbrandsdalgatebilklubb.com Mvh Petter Rønningen GudbrandsdalGatebilklubb.com Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Noen som kommer? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 koster det noe å komme inn som tilskuer / fotograf? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Info fra hjemmesiden: Publikum: 50-, Banekjøring koster: 100-, For medlemmer 100-, + Medlemsavgift (50-,) for ikke medlemmer. Går ut fra at fotograf/tillskuer er det samme her, 50 spenn! //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 ah.. burde kanskje ha sjekka der før jeg spurte :P Kanskje jeg tar meg en tur.. litt synd at det er på søndagen. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 ja en 50 lapp :P hehe Nja, vi syns det er best på en søndag, for da kan de fleste om de styrer alkoholinntaket dagen før :P Og det var da det var ledig dato i juli om jeg ikke husker helt feil! Litt furten over at jeg ikke får tatt bilen nedover, men skal nå dit uansett je ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Ble søndag grunnet som ole sier at det var kun det som var ledig.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Er det noen flere som har tenkt til og ta turen? Vi Griller ;) Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Når du skriver at dere har en begrenset påmelding på 20 biler. Gjelder det da banekjøring? Eller også utstilling,? Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Det gjelder kjøringa Når du skriver at dere har en begrenset påmelding på 20 biler. Gjelder det da banekjøring? Eller også utstilling,? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Når du skriver at dere har en begrenset påmelding på 20 biler. Gjelder det da banekjøring? Eller også utstilling,? Dette gjelder som sakt kjøringa.. men det er en foreløig grense! alltid noen som ikke kommer pluss at vi alltids kan slippe utpå et 2-4 biler ekstra uten problem ;) Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 mulig jeg og kameraet mitt tar turen....! :) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 mulig jeg og kameraet mitt tar turen....! :) DET hadde vært kult ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Dette virket jo ikke dumt, ikke umulig at jeg tar med meg kamera og kommer en tur! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Du er velkommen ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg