Orion Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Jeg trenger kabelsko til Audison-forsterkern min. SRX-3. Vanlige kabelsko passer ikke. Det trengs noen flate greier. Bizarre, min forhandler, kan du skaffe disse, har sendt deg PM, men ingen svar... Noen som veit hvor man får tak i slike. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Thorshow har store kabelsko, beregnet til slikt. Bizzare skaffer deg helt sikkert slike også! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Har ikke hatt tid til å sjekke... Men jeg skal gi deg en beskjed i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Hallois... Det er plass til 16mm2 ledning på klemma til SRx3. Du skal altså ikke bruke noe kabelsko der, bare stikke ledningen rett inn. Men siden du har 21mm2, bør du bruke en veldig fin avbiter, og klippe av de ytterste kordelene rundt hele ledningen. Klipp dem helt inne ved isolasjonen. Når du har kipt vekk nok, så er det bare å stikke inn ledningen. Alternativet er å gå over til 16mm2 ledning, like ved forsterkeren, men personlig mener jeg at det er bedre å klippe kordeler. (Om det gjøres skikkelig og pent). Jo flere skjøter og koblingspunkter du har, jo lettere er det å få økt motstand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg