Gå til innhold

91' Golf II GTi 16V ABF Prosjekt

Ranger emnet

slemreke

Anbefalte innlegg

Da blir det ny bil på meg også gitt, og siden jeg ikke ser forskjellen på en skiftenøkkel og en q-tip så lar jeg Gøran ta seg av skruinga mens jeg sniker meg innom å tar noen bilder og sjekker opp progresjonen i ny og ne. Vi fikk hvertfall anskaffet oss et sjeldent bra karosseri som utgangspunkt. Bilen er orginalt en GL, men den vil byttes ut med en GTi 16V ABF motor fra en engelsk 3er golf. Planene utenom dette er som følger:

Lakkere bilen "porsche slate grey"

Recaro sportsseter (stoff)

3er dash

g60 plastikk hele veien rundt.

Senk

Schmidt modern-line 9x16

Gule runde frontlykter + gule grøftelys

fjerne visker bak og bygge om til sentrert monovisker foran

Sort taktrekk

Nye bremser

Mørke baklykter

Masse nye slitedeler

Har hatt tråd om prosjektet på vwaudi-club forumet en liten stund, så legger ut alle bildene med progresjonen frem til nå.

3re.jpg

4re.jpg

5re.jpg

1re.jpg

2re.jpg

felgvalg:

Modern-Line-1-tlg-15_3.jpg

fargevalg:

img0784nx3.jpg

6re.jpg

7re.jpg

8re.jpg

9re.jpg

10re.jpg

11re.jpg

12re.jpg

13re.jpg

14.jpg

15.jpg

tilbake fra lakkering!

17re.jpg

18re.jpg

19re.jpg

20.JPG

21.jpg

22re.jpg

23re.jpg

24re.jpg

25re.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30re.jpg

31re.jpg

WWW.ANDREFOLKEDAL.COM

[ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF

[x] 90' Golf mk2 vr6

[x] 83' Volvo 340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver du å overgå deg selv med nok en 2er-med-3er-dash (ser dog senere ut i type enn den forrige)? ;) Ser helt strøken ut denne.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver du å overgå deg selv med nok en 2er-med-3er-dash (ser dog senere ut i type enn den forrige)? ;) Ser helt strøken ut denne.

Eirik

Blir nok ikke råere enn den forrige.. den var en klasse for seg selv. Men den her blir utrolig gjennomført og pen. Og det satt tidlig ventodash i den forrige, og 3er dash her.

WWW.ANDREFOLKEDAL.COM

[ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF

[x] 90' Golf mk2 vr6

[x] 83' Volvo 340

Lenke til kommentar
Del på andre sider