da9el Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 (endret) bilen er en 97 mod vento tdi (90hk) men er noe oppjustert lader 1,3bar ca... er gule koni me høyde å stivhet justering. 17" svarte felger med kromma kant vr6 styling (noe skadet) 2 fine kromma diesel stussa:) mørk grønn metallik planer er: heil lakering (har nye dører og sideskjermer) få på di nye sideskjørta å frontleppa juster han ned litt til på høyden. å bygge et bra stereoanlegg mere planer dukker vel opp plutselig bider er tatt me søppel tlf Endret Oktober 30, 2009 av da9el Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Tøff bil, etter det jeg kunne se;). TDI er jo meget digg i en Vento. Hadde vært fint med noen bedre bilder? Ville personlig droppet sideskjørtene. Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 jeg har spekkulert på å droppe di men er så mange senka ventoer både me og uten vr6 sjørtene så eg vil ha dem alkavell..er ikke noe overkill skjørt...skal kjøpe meg ny tlf me bra kamera ætterkvært,er ikke værd å ta bilder av bilen me bra kamera da synest bare småskadene i karossen så godt;)...alt går litt sakte nå..hadde inbrudd i bilen natt til tirsdag så jeg ble satt noen hakk tebake i framgangen.. angrer ikke på at jeg kjøpte TDI nej.diesel er vento syns jeg:) er en sprek å rimeli motor å kjøre med Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 litn update... lite har skjedd anna enn inbrudd i biln så eg mått kjøp alt på nytt ijæn men sånt som skjer.... vent enda på ræstn av delan fra veng å norsk bildelekatalog så e det berre å hiv seg rundt.. biln bi grunda mattsvart fram te høstn når han ska lakkest bilder kommer så snart eg får heve meg rundt Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 no e karosseri arbeide begynt på biln...ha bytta framskjerma å pussa ned fronfangern å montert rieger leppa så imorra bi frontn grunna mattsvart mere bilder kommer plutselig Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 no e halve biln lakka mattsvart me boks intelvidere så bi han profflakka silkemattsvart men resultatet vart overaskanes bra Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 ikke bra bildekvalitet med det så faktisk ikke så dumt ut herfra :D ta bedre bilde ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 har desverre bare mobilkamera men finisen på framskjermene og fanger vart suverent..panseret vart greit men bare greit :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 til dere som tror jeg er helt koko så er dette et forsøk for å se om jeg vil ha bilen mattsvart...bilen skal lakkest orft seinere i år :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 jo jeg ville ha gått for det =) ikke mange som har det slik,,,, men da bør du sote lyktene også og rutene , og kjøpe noen andre fetere felger med rød kant!damndamn det ville vært deilig Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 soting av ruter blir men lyktene passet veldi godt inn i real life faktisk,ble perfekt...senteret på felgene skal lakkest gull som et forsøk men jeg har akkurat kjøpt felgene så jeg er usikker enda Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 di va uber nice...dyrt sekkert også Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 gull fælga vart naijs Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 litt gjort i hælga og Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg