da9el Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 lakkerte du ikke inni dørene? ser grønt ut på bildene. nope...ikke i denne omgang...er noe småtteri som skal fikses før det lakkeste der Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 mått klisj på litt tyskerstuk syns han vart sint å fin Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Bra du fikk av den fangeren, ble mye bedre nå! Kult med gule lykter på sort bil, men om du skal ha badlook må du få sveisa en fast, ser litt jall ut når den bare er klistra på (min mening) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Bra du fikk av den fangeren, ble mye bedre nå! Kult med gule lykter på sort bil, men om du skal ha badlook må du få sveisa en fast, ser litt jall ut når den bare er klistra på (min mening) :) takk takk jo ble bedre me den fangern...syns og gule lykter ble stili....har fått årnet en panserforlenger i metall som skal sveisest på ;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Stilig med gult altså ;) Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 har begynt på hatthylla no...trur den blir ganske bra den ja det var alt for idag Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 nå er anlegget på plass å det trøkte rimeli bra ja....nå gjenstår kun å legge golvet å felle inn noe lys så er anlegget færdig...å i posten ligger det nye lykter,skjørt,hekksjørt å noe småtteri å venter på lønna mi ;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 det STORE spørsmåle....ska eg ha fælgan gull eller ska eg lakk dem kvit ???????????????? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 det STORE spørsmåle....ska eg ha fælgan gull eller ska eg lakk dem kvit ???????????????? Gull, hvite felger på svart bil er omtrent over alt :/ Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Ville valgt sort eller gull. Men du må få spacet ut felgene dine ut i hjulbuen, hadde sett mye bedre ut. Minst 15mm vil jeg tippe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Ville valgt sort eller gull. Men du må få spacet ut felgene dine ut i hjulbuen, hadde sett mye bedre ut. Minst 15mm vil jeg tippe :) skulle vert litt speisa utover ja...kjæm etterkvert Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 da har jeg jobbet litt i garsajen å sluppet den ned på fjærene...ble bra...5 cm bakkeklaring får holde Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Hvordan fikk du justert på mer trykk på bilen? har TDI selv, og det funka ikke å justere den opp. Mye merkbar forskjell eller? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 jævlig Stilig bil, Gule lykter og gullfelger ble Knall! Hiv opp noen nye bilder fra dagslys a = ) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Hvordan fikk du justert på mer trykk på bilen? har TDI selv, og det funka ikke å justere den opp. Mye merkbar forskjell eller? gamle eier som har gjort det, mekaniker på vår lokale vw forhandler...går greit liksom...ikke noe råskinn men Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg