da9el Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 fått meg nye fælga t han no..sånne som eg ha villa ha sånne ha eg ønska meg ei stund Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 grattis! men gromere de som er på nåe :) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet April 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 grattis! men gromere de som er på nåe :) takk...joda di som er på passer bilen bra men di er så shabby i lakken..di skal lakkest på nytt så får jeg se om di kommer på etter hvert igjen..di er 1" breier di nye Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 det hadde vært javli gromt om du lakka de skarp lilla eller lime , de gule og så spacer du de ut ! hadde vært javli tøft Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet April 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 det hadde vært javli gromt om du lakka de skarp lilla eller lime , de gule og så spacer du de ut ! hadde vært javli tøft hehe hadd sikkert blidd tøft men littegrann utenom min stil da;) men alle tips er bra;)blir gråsefet den golfen din Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 no e felgan montert..eg syns det vart tøft;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Ble pent :) Du som har litt peiling, har du noen formening om leppa fra en eller annen seat eller noe annet passer på vento? Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 har en misstanke om att leppa fra seat toledo fra midt på 90tallet pass den har toledoleppe...makan som fruen hadde på sin toledo Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 fra 1 mai treffet Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 der var nye hjulager montert bak,samtidi gjikk jeg over alle bolter i understellet å sjekket att ikke noe var løst. har lakket opp calipterene i mørk sølv me flakes i klarlakken,ble en diskre detalj...skal ta noe bilder når det slutter å regne heletiden Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Ble mye bedre me de felgene da :) Så mindre shabby ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 iløpet av denne eller uka etter denne kommer det en pakke i posten til meg..gleder meg Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 bilder fra bilen etter den fikk nye briller åsså ett av calipterene som er lakket mørk grå med flakes i. bilen er veldi skitten men det regner som f ute di siste dagene Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Hva i alle dager er det for slags lykter? Var JÆVLIG tøffe ;) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 husker ikke va di heter men har ventet 5mnd på di så det var bra flere enn jeg likte dem;)..syns di vart sjitkul på biln;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg