da9el Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Blei ikke så verst det der da ;) Skulle lagt solfilm på rutene dine ;) blitt fint tror jeg! takk...blir toning på alle ruter når jeg får råd å gjøre det hos proffer Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 da begynner det å skje ting me ventoen igjen.. planer før sommertreff: cleane frontfanger.bygge om bakfanger me eksos på midten. gjøre en ombygging i bagasjerommet å sveise rust i dørtersklene;) muli det blir bygd om dørtrekk også.spørs hva jeg rekker.skal bygge om en 79 oldsmobil 88 delta royale me ubersenk å 20"chromehjul å magnat stereo Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Må jo få bilder av det da! ;) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Må jo få bilder av det da! ;) kommer når jeg begyner..skal hente delebilen på søndag Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 har begynt med bagasjerommet nå.... hva blir dette mon tro Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 der va ventoen EU godkjent me 1stk ener:feil farge på parklysan jippi kjennes ut som eg kjør en skyskraper når den e i orginalhøyden Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Grattis med EU godkjent da :) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 der va det kommet meir rask i bagasjeromme;) men no treng eg større bassa å forsterkera trur eg Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Det der, var JÆVLIg kult! Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Det der, var JÆVLIg kult! takk for det...begynner å bli bra nå..kommer mere;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 nå er bilen til salgs.. 45,000 uten anlegg 60,000 med anlegget ligger på autodb Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Fader`n att du bor omtrent på andre siden av jordkloden av mg! Ellers hadde je henta den og.. Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Fader`n att du bor omtrent på andre siden av jordkloden av mg! Ellers hadde je henta den og.. ingen problem å levere vettu;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 breie 16" felga ønskes Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 oi oi her var det dødt... har skjedd lite med min vento..skal montere skjermbreddere før vinteren å tectyler hjulbuen på nytt så snart jeg finner taki den ene jeg mangler Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg