da9el Skrevet September 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 ja en liten odatering ventoen skulle bringes til trondheim på fredagen som kommer men så skulle jeg bare sjekke bilen så jeg ikke solgte en bil som ikke stemte med anonsen... fant en rift i tektylen under som jeg sleit litt i å som slapp mistenkeli lett...dro bort mere å vips der var det rusthull... det er rundt den gummi pluggen det er snakk om.. var sund rustet rundt der å siden jeg er en nokså ærlig mann så ringte jeg å avlyste salget... vil ikke selge en halvferdig bil..har sjekket hele gulvet nå og det er kun der det er gærle...blir svising i vinter å bytte ut deler av dørken;) kommer mye updates når jeg får full oversikt over hva jeg skal gjøre. blir ombygging av stereo også Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 (endret) . Endret Oktober 11, 2009 av da9el Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 montert store 1000metringer med 6000k xenon i..ble kjempe lys å kjempe stygt..passer ikke med store lykter på vento.men må ofre litt for sikkerheten. 15" felger med 185-60-15" hakka 5 dekk..ble litt bedre feste enn å kjøre på sommerdekk nå;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 moddet vinterlyktene idag..men har jo selfølgelig ikke h1pærer liggende å slenge så ble ikke montering idag..50w xenon 4500k i langlysene Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Pen bil! Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Pen bil! takk...blir desverre fri for vento i helgen Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KemnX Skrevet August 11, 2012 Rapporter Share Skrevet August 11, 2012 Skal si det var en pen bil .. Bare synd den ikke er helt slik idag... Siter ~93 VW Vento TDK ~97 VW Vento TDI ~81 Olds cutlass 6.2D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg