Gingers Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 har snekkra meg en plan ang eksos anlegg på ventoen..bilde kommer når det er færdig;) Når er eksosen ferdig ? Ingen som har en filmsnutt e.l. av den venton ifra mosjøen. Kunne tenkt meg å sett den ved pådrag :yodude: Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 tror ikke jeg har sett nå film av den men kan lete ettr det.... han som har utstyre å sveisekunskapen har fått skivekrolaps i ryggen så eksosen er ikke begynt på enda.. nå blir det golf 3 front på meg;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 nå har jeg fått p¨å golf 3 frontn...bilde kommer så snart postmannen har levert en grill til meg;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Venter i spenning :D:D Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 hehe ja det var det...blir bra når jeg får sveisa på øyelokk å ny grill så...er extralys i den jeghar nå:s Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 kan vel slenge ut et bilde av en skitten ventogolf;) grilln ser ut som et krigsherja område men Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 litt flere planer -badlookpanser -clean bakluke -sentereksos bilda kommer når arbeide begyn Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Blir saker det her vettu :) Keep it up! Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 litt bilder fra idag;) nå er bilen nyvasket å enda litt våt så lakken såg litt pussi ut. kjører på sommerdekk enda ;) ny grill er ikke kommet enda. får ikke h4 lyspære esken under frontleppa engang;)heh Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Tøft! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Tøft! takk tøft er tøft;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Nice my man ;) Har ikke vurdert å sote rutene dine da? Og få på en liten vinge på bagasjelokket ditt?:) Åssen går bilen din? Ryker det svart og suser?:D Du kjørte på ca 1 kg var det så? Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Nice my man ;) Har ikke vurdert å sote rutene dine da? Og få på en liten vinge på bagasjelokket ditt?:) Åssen går bilen din? Ryker det svart og suser?:D Du kjørte på ca 1 kg var det så? takktakk... nej er ikke så glad i soting så det orker jeg ikke..vist jeg fåt overskudd me penger blir det kaanskje lyseste sort proff soting men...vinge er til vurdering,men ikke noe jeg savner... han er ikke noe råskinn men kommer meg billi fram å tilbake 0,45 på blanda langkjøring...pga det er en tdi så følger pompa med turbotrykket så den ryker meget lite, turbon plystrer ganske høyt alerede på tomgang å enda mere opp til 2000rpm såbegyner den å blåse friskt videre når jeg drar den videre;) kan faktisk være irriterende til tider Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Stilig :) Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 da var vinterhjula kommet på...15"tsw felger,ganske lik sommerfelgene egentlig....kjipt å ta av 17"felgene Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg