Gingers Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Får vi snart se bilen din med ny grill eller?:) Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Får vi snart se bilen din med ny grill eller?:) hehe ja eg vent i spenning sjøl...når eg bestilt grilln så sa dem 1-2 uke men trur dem meint 1-2 mnd;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 hehe ja eg vent i spenning sjøl...når eg bestilt grilln så sa dem 1-2 uke men trur dem meint 1-2 mnd;) Bs på sitt beste det :D Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Bs på sitt beste det :D jepp...tok 3 mnd å få takvingen til golfen Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 bursdagsgave fra jobben;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 bursdagsgave til meg selv å bilen;)hehe Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 i helgen blir det gjort litt me bilen..ny grill er kommet og lyktene skal pyntest litt å tweetere ska monterest på en fin måte;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 da har jeg hentet grillen så nå blir det hjem å plokke sund fronten å modifisere pittelitt hær og dær;) skal bygge tweeterne inn i dashbordet å trekke noe skinn så blir det pent og rent Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 der var tweeterne instalert...har også fått noen mdf ringr fra erik fido..gleder meg til å ta di ibruk ja;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 finer me svart jah... åsså tok eg bort den dasstengen foran pære...lur på om det va jævla domt eller om den ikke gjør nå serli inni dær Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hei :) Er ikke lyktene limt? Hvis de er det.. Hvordan i alle dager fikk du dem opp? :o Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hei :)Er ikke lyktene limt? Hvis de er det.. Hvordan i alle dager fikk du dem opp? :o jepp di er limt me noe hubabubamasse...varmet di skikkeli opp me varmpistoln til jeg nesten ikke klarer å ta i glasset så tok jeg ett flatjærn å pillet av glasset...simsallabim Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 kan også hive dem i stekovnen på 100 grader i 1-2min Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 jepp di er limt me noe hubabubamasse...varmet di skikkeli opp me varmpistoln til jeg nesten ikke klarer å ta i glasset så tok jeg ett flatjærn å pillet av glasset...simsallabim Må prøves :thanks Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Må prøves :thanks det må du ta åå gjør;= Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg