Gå til innhold

(SOLGT) Da9el`s vento

Ranger emnet

da9el

Anbefalte innlegg

tøff bil!!! jeg å vil ha skinn!!!:) hehe...

masse som må gjøres på min også til sommern. lakkeres, sveises, nye sommerdekk på 18"felgan.. slippen så langt ned som mulig men bunnpanna tar nerri før noe annet så får se hvordan det går:) har allerede sveisa den 2 ganger nå:P begge gangene var det andre enn meg selv som ødela den.. kvinnfolk og generelt folk som ikke har kjørt senka bil eller bilen min før får ikke kjøre bilen min lengre:P den går bare istykker da :Dhehe... lykke til vidre med bilen.. kult med G3 front på vento da... litt som golf front på bora det...hehe.. eller omvendt:D

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

altså ble ikke så sinnsykt gale liksom , bra om du får en intercooler til å tute uttafor nede ... og breier skjermene ;)

får en litt whide edition på den =]

skal enten ha golf3 breddere eller så skal vi kappe bort di orginale å sveise på golf 1 hjulbuer..har ikke bestem meg enda....forslag?

ic er i planene men ikke første prioritet da;)

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, skjedd litt her nå :)

Blei ikke så ille med den nye fronten da ;)

Planene framover nå da?

takk...skal vel begynne sånn smått å klargjøre for lakk..skal sveise badlook..muli pittelitt bredding og et lite hekksjørt står og på ønskelista;)

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider