Gingers Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Blank hvit med mattsvarte detaljer som skjermbreddere osv.. Det er nice mener nå jeg :titties: Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 da har jeg bestilt nye fk automotiv løkte sideblinklys panserforlenger som skal tynnest litt da den er for langt ned syns jeg xenon til langlysene og hvite pærer til nærlysene det var alt for denne gang Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Det der så neimen ikke dumt ut da9el :) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Det der så neimen ikke dumt ut da9el :) trur det bi rimeli greit på en blanksvart bil;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 trur det bi rimeli greit på en blanksvart bil;) Jepp :) Lenge til delene kommer da? :) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 bestilt dem igår så iløpet av neste uka regn eg me dem e hær...han maxam har alt på lager Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 bestilt dem igår så iløpet av neste uka regn eg me dem e hær...han maxam har alt på lager Regner med et par bilder eller flere da :D Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Regner med et par bilder eller flere da :D jepp blir mye bildeopdateringer framover...skal begynne grunndarbeidet før lakkering nå såe.. Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 da hadd eg invistert i medisin tel biln...istede før rømmegrøten jeg har i girkassa, har jeg kjøpt mobil 1 fullsyntetisk okja.. å div slipeutstyr. tektyl til hele understellet osv.. kommer bilder når bilen er begynt å jobbest på.. Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 vart pinadø kjøpings av nytt ratt idag og..momo jet eller ka det va det heita...litt anonymt å deili å hold i Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 demontert fronten på torsdagen fredagen vart grunnarbeie påbegynt ;) trallala...fortsett på lørdag Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 idag har vi fått pusset i 9 timer på bilen..ble ikke færdig men nå er det ikke mye igjen Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 heihåpp....nå er jeg ca færdi me grunnarbeidet på bilen..verkste sa det såg bra ut tel amatør å va... bi lakkert på onsdag i neste uka....glede meg som en snørronge på julaften ;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 da er pussinga ca færdig...litt bilder;) dritt lei av pussing sparklet litt nederst på luka,var litt rust der utrolig vakker pusset ned boblene på hjulbuene å sparklet i. er ikke noe mester sparkler så det ble mye pussing hmmm før rusten ble fjærna,,ble mye sliping med sliperondeln åsså til slutt ett bilda av nye deler ;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Se her ja, skjedd en del sia sist jeg var her å så :D Når regner du med å være ferdig med lakkering? Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg