da9el Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Se her ja, skjedd en del sia sist jeg var her å så :D Når regner du med å være ferdig med lakkering? jepp har vært lite til deg å se på ventoforumet i det siste;) blir klar til nestehelg..gleder meg sykt Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 ja no har eg begynt på dørtrekkan som ska moddest før å få høytaleran vinkla oppover å just 4 fun egentli montert mdf ringer som jeg fikk sendt fra erik fido vinkel i forhold til det orginale trekt opp i irma å klart for polyester klart for polyester...er dårlige bilder men tlf med 8mgpixelkameraet er på reperasjon såe Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 da har eg henta dørtrekket fra tørking..sånn er det før trekking;) mått fræs litt før å få inn høytalern..vart trangt me all polyestern Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Når jeg får se slik flott arbeid gleder jeg meg bare enda mer til jeg skal starte på min bil :) Gleder meg til å hente den i mårra ^^ Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Når jeg får se slik flott arbeid gleder jeg meg bare enda mer til jeg skal starte på min bil :)Gleder meg til å hente den i mårra ^^ takk;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 da har eg søtte påplass døra mi..veit ikke om eg vart fornøyd egentli. biln bi svart utvendi å me kvite fælga å kvit reklame osv så da syns eg det passa seg me svart skinn å kvite mods osv inni biln,men vetje kor bra det vart...meininge??? enten kombiner eg svart skinn(interiøret)me kvitt stoff eller me svart stoff...ska ivertfall kombiner nåkka å alt i skinn bi kjedeli Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 hepp folkens... nå er bilen levert på lakkering;) gleder meg grovt til fredagen når jeg får den tilbake Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 nå er bilen kommet fra lakkering...RALLEMAX sei eg berre Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 nylakkert å under montering Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Å fy ***** **** noe så VAKKERT!!!!!!! :thumb Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Å fy ***** **** noe så VAKKERT!!!!!!! :thumb takk...fælgan e liksom prikken over I en;)hehe Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Den var strøkken i lakken etter lakkering altså, flott bil, liker frontfangeren din ka du ga for den og kor du bestilte den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Den var strøkken i lakken etter lakkering altså, flott bil, liker frontfangeren din ka du ga for den og kor du bestilte den? ja ganske strøken no ja...bestilte den fra maxam-tuning..ga et par lapper for den... Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Se der ja :) Blei jo stilig det der! Få ut noe flere bilder da!! Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Har kontroll på det meste der ja :D hvor fikk du tak i det spidometret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg