vwsyncro Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 har en 86 golf 2 syncro, men bakhjulstreken virke ikke.. hva kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Vel, det kan være så mangt, men har den virket og så sluttet å virke? Hører du ulyder? Kan være drivakslinger, differensial osv.. Et lite tips for fremtiden er at du prøver å komme med så mye informasjon som mulig når du stiller spørsmål:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsyncro Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 ja, den har virket, så slutta den bare å virke. kommer ingen ulyder. va innom et verksted, dem sa at det kunne være luft i nå væske som gjor at det ikke virka, men syns det hørtes litt rart ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 ja, den har virket, så slutta den bare å virke. kommer ingen ulyder.va innom et verksted, dem sa at det kunne være luft i nå væske som gjor at det ikke virka, men syns det hørtes litt rart ut.. Er viskosekobling på disse, altså en væske som "låser seg" slik at bakhjulene kobler inn, men jeg skal ikke skryte på meg så veldig stor kunnskap på Syncrosystemet at jeg vet om det er mulig at luft kan hindre innkobling. Vil anbefale deg å søke litt, enten her eller på Google.. Har du sjekket at drivakslingene er hele bak, og at alt ellers ser helt ut? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Kan man koble ut bakhjulene med en bryter?.. Mener jeg las noe om dette, mulig det var G60.. Anyways.. Muligens du finner noe her: http://www.vwsyncro.co.uk/ :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsyncro Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 nei, men i løpet av uka skal æ se på det dær.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 kast hele greia sir nu æ :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Helt enig! Hent motor, girkasse og drivverk fra Audi TT/S3.. Så har du Golf II Quattro:) (Ja, jeg vet at TT og S3 ikke har Quattro, selv om Audi "sier det") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsyncro Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 æ kaster ikke nå som helst.. e jo blitt gla i Golfen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 luft i viskosevæska kan hinder den i å kobbel inn ja..men vest synchro me viskosevæska bi trollkjørt mye så bi den dårligar å da kan det ta vældi lang tid før den kobbel inn åsså kobbel den ikke me den krafta den ska ha...kjøpte meg en 2er synchro før hjul å brukte den på isbanekjøring i vinter å jeg merket gradvis att den ble vanskliar å vanskliar å få ut på ræva. det er bare tull att synchro ikke kan liggest brett med :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg