Euro-96 Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Har hørt noe om at de aller nyeste var helt "slett" på toppen og? Var vel jeg som sa det kanskje.. Jeg har rota i flere bakaksler enn de fleste innpå her,og kan si at den eneste sikre måten å finne ut om det er 1031 er å skru av lokket og se etter denne utsparingen i huset. Jeg har skrudd på 1030 som også hadde den forhøyningen utvendig,så dette er ikke enkelt å konstantere uten å demontere lokket. Men for å bekrefte dette med 1030 så har jeg også sett det på en -92 244..og jeg vet den var originalmontert fordi jeg kjenner første eieren og det var han jeg gjorde jobben med å montere diffbrems for. Så det så..:wank Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Var vel jeg som sa det kanskje.. Jeg har rota i flere bakaksler enn de fleste innpå her,og kan si at den eneste sikre måten å finne ut om det er 1031 er å skru av lokket og se etter denne utsparingen i huset. Jeg har skrudd på 1030 som også hadde den forhøyningen utvendig,så dette er ikke enkelt å konstantere uten å demontere lokket. Men for å bekrefte dette med 1030 så har jeg også sett det på en -92 244..og jeg vet den var originalmontert fordi jeg kjenner første eieren og det var han jeg gjorde jobben med å montere diffbrems for. Så det så..:wank Ja, bl.annet deg. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg