245tic Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 audi 100 94modell 2,3. Veldig slarkete i giringen, setter jeg girspaken sånn at den står i gir er den veldig slærkete, sånn var det ikke på den forrige audien 100 jeg hadde. Noen som vet hva dette kan være? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 slitte giroverføringer... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Hvordan er de å bytte? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 er egentlig greit arbeid men du må demontere eksosanlegge + varmeskjoldet over anlegget igjen. ovenfor varmeskjoldet vil du finne stagene som går fra girstanga bort til girgassen. disse har foringer i hver sin ende. om disse byttes komplett eller ikke vet jeg ikke men. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Du trenger ikke demontere alt. Jeg kom til foringene på overføringa på min ved å ta av et hjul bare... samt mye knoting og lys.. Men det gikk! Er et kuleledd som sitter på kassa som pleier å bli slitent i festet sitt, samt en plastforing til den kula. Den får du kjøpt løst.. Selve kula tok jeg ut å sveisa fast. På C4 uten quattro er det jo evig stor plass forran der med 2.3 motor... Så burde ikke være noe problem! Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Ok, takker for svar, da får jeg sjekke litt:) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg