gotthard Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 bestilte varer, huka av at det skulle btales på visa, trykte neste og fikk ikke opp noe sted og betale kunn takk for handelen. det sto at du ville få en meil når varen var klar til sending, den måtte da betales før den blei sendt. vel, bestilte klokken 13,40 og har enda ikke mottatt noe krav på meil så jeg går inn på siden deres og leser litt mere, der står det at du blir sendt automatisk til paynet for betaling, og at varen deretter pakkes? noen som vil dele litt erfaring med hvordan de gjør det i det firmaet.. Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 har handla flere ganger der uten problemer men det går mye fortere å få varen vis du bestiller i oppkrav for da venter di ikkemed å sende før penga er der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tebein Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Du har ikke noen pop-up blocker som gjør at du ikke får opp paynet-vindu e.l.? Siter Ånei du, sa han. Dette er nok ordentlig tyskerstål det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 fikk det til, de var bare utrolig trege med og kreve kroner av meg. har hvert borti firmaer som er raskere til og sende deler ja, men det har vel noe og si at det er ferie nå vel Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Opplevde det på samme måte jeg... tenkte at å betale med visa gikk litt hurtigere enn å få det tilsendt i oppkrav, som det gjør med 99.9% av alle andre bedrifter på internett. Måtte ringe de og si at jeg synes det var et sinnsykt ræva system de hadde lagt opp til, spesielt uten å informere om fremgangsmåten ved betaling med visa på forhånd. Tre dager fra jeg trykte kjøp og til varene var sendt. Fikk først en mail med betalingsinformasjon på bare èn av delene.. Nå skal det sies at jeg sparte 1000,- på å handle fra dem (inkl. porto) fremfor å kjøpe på mekonomen. Billig og bra deler, men for noe drit... neste gang er det oppkrav. Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 hjelper ikke med oppkrav heller! bestillte nav og lager fremme forige tirsdag klokken 2140, trege som de var sist bestillte jeg nå i oppkrav. slik andre bedrifter da gjør det er at de på onsdag ser bestilingen og sender den da onsdag, seinest torsdag, men neida, varene blei sendt mandag!!!! ja du sparer penger på og handle der, men er det deler det haster litt med og få, så er ikke dette stedet jeg skal handle, betaler heller litt ekstra enn og stå uten bil en uke:-( Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 hjelper ikke med oppkrav heller!bestillte nav og lager fremme forige tirsdag klokken 2140, trege som de var sist bestillte jeg nå i oppkrav. slik andre bedrifter da gjør det er at de på onsdag ser bestilingen og sender den da onsdag, seinest torsdag, men neida, varene blei sendt mandag!!!! ja du sparer penger på og handle der, men er det deler det haster litt med og få, så er ikke dette stedet jeg skal handle, betaler heller litt ekstra enn og stå uten bil en uke:-( Hehe, ja, virker ikke som om de har noe stress med å shippe ut pakker akkurat... men har man tid så er det vel greit. Får begynne å planlegge reparasjoner litt bedre vi vanlig dødelige da :P Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Kan være at dom ikke lagerfører alle deler og at det av og til kan gå noen dager før delene er i lager...f.eks at dom opererer med fjernlager... trenger ikke være latskap :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Kan være at dom ikke lagerfører alle deler og at det av og til kan gå noen dager før delene er i lager...f.eks at dom opererer med fjernlager... trenger ikke være latskap :) /M Du kan jo si hva du vil, men så lenge ingenting annet er opplyst av NBS selv så synes jeg det blir feil uansett. Hadde de operert med fjernlager så er det jo bare en ting man stiller seg inn på selv.. om du skjønner :) Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkjoy Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 ja, døm har vært møkkete trege i det siste. Jeg bestillte oppkrav. Men så måtte jeg betale på forhånd når "pakken var så stor". Så ikke det stod noe om det jeg :-/ Da lå jo ikke pakka å venta på meg når jeg kom hjem fra ferie gitt. Men men sånn kan det gikk også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Kan være at dom ikke lagerfører alle deler og at det av og til kan gå noen dager før delene er i lager...f.eks at dom opererer med fjernlager... trenger ikke være latskap :) /M trenger itte værra latskap nei, men begge gangene jeg bestillte der så ringte jeg og sjekka lagerstatus før jeg bestillte. er også litt rart at det er umulig og se på nett om de har varen eller ei på lager. billig er de, men har du hast burde du kje et annet sted, torshov har ca samme prisene men ikke like mange deler de klarer skaffe og kvaliteten er vel ikke 100% lik heller tipper jeg. Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg