lulle Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Noen som veit om det finnes noen Buick Regal GNX 87 mod i norge? Går med store planer for en slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Mener jeg har sett en, men vet ikke årstallet Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Har selv en regal 81.. men denne er kongen på hauen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rpv Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Såvidt jeg vet finnes det ingen GNX her til lands, men vet at det finns ihvertfall 4 stk '87 GN(en på Rjukan, en i Ålesund, en i Stavanger og en i en carport her på Steinkjer;-) og tror også det finnes en '86. Vet også at det finnes ett par T-type her til lands. Skal du ha deg en GNX er det bare å begynne å fylle sparegrisen. Prisene på disse har steget ganske betraktelig den siste tiden. Står f.eks en til salgs på Ebay nå til $109000. Kan selvfølgelig finne de mye rimeligere, men tror nok det blir lenge til man igjen får oppleve å se denne modellen til salgs for under 40K. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 veldig fint utseende på GNX, har nesten lurt på front fra en slik på buicken min, men er ikke GNX en 6 cylindra bil? mener å huske de ikke ble levert med V8, litt synd egentlig, Buick hadde tilgang til turbo V8'er på den tia, 301 motorene, meeen.. tror nesten V6'ern er bedre enn en 301 :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rpv Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Buick brukte en 231cid v6 på disse turbo utgavene av regal. Oppgitt effekt i '87 var 245hk og ca 480nm for GN utgavene, mens GNX var oppgitt til 276hk og omtrent samme dreiemoment som GN. 0-60mph ble testet av "Car and Driver" til 4,9sek for GN og 4,7sek for GNX. Og denne motoren ble også brukt i '89 på turbo utgaven av Trans Am. Denne motoren har nok fått ett langt bedre rykte enn 301 turboen ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Denne motoren har nok fått ett langt bedre rykte enn 301 turboen ja. hadde en 301 uten turbo i min buick... ikke noe å samle på engang Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 hadde en 301 uten turbo i min buick... ikke noe å samle på engang er det er buick regal du å har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 er det er buick regal du å har.. nei, en Buick Century, men det er så og si samme bilen, utenom no karosseri deler, er tilogmed samme innredninga. Century, Malibu, Cutlass, Monte Carlo, Grand National, Regal, GNX, er alle ganske så identiske biler på 80 tallet. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 nei, en Buick Century, men det er så og si samme bilen, utenom no karosseri deler, er tilogmed samme innredninga. Century, Malibu, Cutlass, Monte Carlo, Grand National, Regal, GNX, er alle ganske så identiske biler på 80 tallet. oki..du har vell ikke tilfeldig innmat til dørene liggende, trenger de som er beregnet for vindusmotor, må være til en 2 dørs. det skal vist være en Grand National jeg har etter det jeg fikk opplyst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rpv Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 oki..du har vell ikke tilfeldig innmat til dørene liggende, trenger de som er beregnet for vindusmotor, må være til en 2 dørs. det skal vist være en Grand National jeg har etter det jeg fikk opplyst. Har du en Buick Grand National? Årsmodell? Noen bilder av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Har du en Buick Grand National? Årsmodell? Noen bilder av den? Det er en 81- 82 mod.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rpv Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Grand National ble produsert i kun 215 eksemplar i '82. Og av de var det kun noen få igjen som ble levert med 3,8 liters turbo motoren. De fleste ble levert med en 4,1 liters forgasser motor på 125hk(turbo utgaven hadde 175hk). Send meg VIN nummer så skal jeg se om jeg kan finne ut hvilken utgave av regals det er du har. Fin bil du har forresten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Grand National ble produsert i kun 215 eksemplar i '82. Og av de var det kun noen få igjen som ble levert med 3,8 liters turbo motoren. De fleste ble levert med en 4,1 liters forgasser motor på 125hk(turbo utgaven hadde 175hk). Send meg VIN nummer så skal jeg se om jeg kan finne ut hvilken utgave av regals det er du har. Fin bil du har forresten:) takker.. hvor finner jeg VIN nummer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Mener jeg har sett en, men vet ikke årstallet gnx ble bare produsert i '87. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg