bolle100 Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Hei. Har kjøpte meg noen brukte lykter med angeleyes, men får ikkje angeleyesa til og lyse :( har prøvd å kobla di rett på batteriet, på ledningene til parklys og sånn, men lyser ikkje uansett ka eg prøver :/ kan det vere at alle pærene i ringene er gåen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolle100 Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Noen som har peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 har du mye peiling på elektrisitet i bil? du vet at rød er pluss og svart minus? vet du at du har gjort det helt riktig? isåfall ring han du kjøpte de av. lyser det ikke når du kobler til batteri er noe galt. skal bare være å koble til parklysledningene. gjort det selv! edit: rettskriving - dårlig tastatur! Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolle100 Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Har ikkje allverden peiling nei, men vet at rød er + og svart er -. men disse har en blå og en svart ledning, så rekner med at blå er + og svart er -. har bare koblet pluss på pluss og minus på minus, men kommer ikkje noe lys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 ja svart er alltid minus! men det var rart. nå vet jeg ikke hvordan lykter du har men er gjerne en del parkpærer, 6 hver av mine ringer, så at alle 12 (som ville vært i mitt tilfelle) har gått skal joveldig mye til! kontakt selger du Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 har du mye peiling på elektrisitet i bil? du vet at rød er pluss og svart minus? vet du at du har gjort det helt riktig? isåfall ring han du kjøpte de av. lyser det ikke når du kobler til batteri er noe galt. skal bare være å koble til parklysledningene. gjort det selv! edit: rettskriving - dårlig tastatur! Glødepærer er i grunn ikke så nøye på hvor + og - kobles til heller da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 er dette "originale" AE lykter til golf 3? isådall så skal det egentlig følge med slik at du skal bare koble til den gammle sockelen som ligger der fra før. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg