bjorke Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Kommer nå til å legge ut korte,kule klipp på denne siden med jevne mellomrom nå...bare å ta en titt:) http://nismo.moo.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 legg ut klipp før du poster siden? :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Har gjort d:) ligger under videos&stuff...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 hmm joine stuff.. orka ikke jeg.. sorry Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Måtte du joine?? skal prøve å fikse d... EDIT: tror d skal være i orden nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Jeg prøvde no nettopp, og gikk inn på stuff... måtte fremdeles joine, og det gidder ikke jeg heller... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Hva må du gjøre for å joine da...? Det er jo bare å accepte da...ikkeno' mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Må joine = altfor tungvindt = konkluderer med at jeg enten har sett klippene før, eller de er ikke verd det slitet det er å joine. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Forstår alle's fortvilelse...skal ordne meg med en ordentlig side senere...sånn som pudding sin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 oi takk for den :) men min side er vel på vei ned i dass pga overbelastning da... :| Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Pudding oi takk for den :) men min side er vel på vei ned i dass pga overbelastning da... :| har merket det Pudding:) 13 kb/s er vel det laveste jeg var nede i går når jeg lasta ned jarle episoder:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 :( :( :( :( får slutte å oppdatere da så gir folk seg med å laste ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Pudding :( :( :( :( får slutte å oppdatere da så gir folk seg med å laste ;) nei nei nei:)... men du må få oppgradert web plassen din til høyere båndbredde:) selv om det sikkert koster litt.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 koster litt? skulle visst hva det koster nå :P har brukt 430 gigabyte trafikk hittil bare DENNE måned de før var rundt 200 gig detta er fucked :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 hehe:) såpass... jaja. populær side da vettu:) digger jarle episodene:).. SNUT ER UT!!! :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg