Gå til innhold

Vectra A, sprekk ved panser?

Ranger emnet

the Stig

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nettopp blitt den stolte eier av en Vectra 95' 2.0i. I dag har jeg tatt første steg av mange for å pynte litt på utseendet. Jeg har ikke tenkt og ta det til drastiske nivåer, blir veldig forsiktig styling.

Etter jeg i dag fjernet grillen og emblemet, og deretter satt inn "fiskegarn" oppdaget jeg at det er et nokså stort mellomrom mellom pansret og lyktene. Skal det være slik, eller mangler jeg en list?

Ellers ble jeg nokså fornøyd med hvordan garnet ble, da jeg måtte improvisere veldig når det kom til å feste grillen igjen - da festene satt på den gamle grillen.

Legger ved et par bilder slik at det blir lettere å forstå hva jeg mener :)

Bilde1

Bilde2

Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har nettopp blitt den stolte eier av en Vectra 95' 2.0i. I dag har jeg tatt første steg av mange for å pynte litt på utseendet. Jeg har ikke tenkt og ta det til drastiske nivåer, blir veldig forsiktig styling.

Etter jeg i dag fjernet grillen og emblemet, og deretter satt inn "fiskegarn" oppdaget jeg at det er et nokså stort mellomrom mellom pansret og lyktene. Skal det være slik, eller mangler jeg en list?

Ellers ble jeg nokså fornøyd med hvordan garnet ble, da jeg måtte improvisere veldig når det kom til å feste grillen igjen - da festene satt på den gamle grillen.

Legger ved et par bilder slik at det blir lettere å forstå hva jeg mener :)

Bilde1

Bilde2

Er nok sånn det skal være, kan jo prøve å justere det da?

Litt OT:

Har nicket ditt tattovert rett over håndleddet :p

Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V

-Lite gjort hittil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider