Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Er det forskjell på stikkakslene til 1030 og 1031 ? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 :offtopic ...men nå tror jeg det må være 1 år siden du har vært her..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 like splines men tror plata i enden hvor lageret er forskjellig, hvis det ikke bare var boltene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 :offtopic ...men nå tror jeg det må være 1 år siden du har vært her..... Savnet meg? :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 like splines men tror plata i enden hvor lageret er forskjellig, hvis det ikke bare var boltene? Okei. For, jeg sliter med at jeg ikke får stumme lagere. Det er en liiiten slark der. (bytta hjullager, og ny bakaksel.. 1031 aksel nå.) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 sikker på at den "slarken" ikke er normal da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Tror den slarken er normalt, den blir borte når du får satt på hjula. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Blir jo ganske mye moment i sving og akselerasjon/retardasjon på gir? Skal prøve igjen litt idag, sitter i garasjen nå. Bare få opp litt mot først :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg