isaksa Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 om dn er dønn strøken og org, så er vel markedspris svimlende 35k ca.. om den er iltt mindre bra så kanskje 25-30k ok, vell.. greit den er strøken. men det er jo noen feil på den, så den er jo ikke 100 prosent:) Får prøve et annet forsikrings selskap i morge da.. Siter Audi A6 R5 Volvo 242L 1978 Mod Audi S4 2.2TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Grattis med grom bil:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isaksa Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 takker :D da var forsikringen i box! fikset hos sparebank1! Har nå i ettertid, fått tak på den spoileren som skal ligge under original alufanger, samt turteller og klokke mellom luft dysene :) Har åsså fått noen klips, som fester den originale hjulkapselen til stålfelgen da jeg manglet et par stykker. Men SÅ, er det noen som har et par kapsler til overs? mangler egentlig 1 stk.. Nå før vinteren, skal jeg gå løs med lakrens, for så og polere:) samt bytte litt av den ene hjulbuen bak, og noen små bungler. Siter Audi A6 R5 Volvo 242L 1978 Mod Audi S4 2.2TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isaksa Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Har nettopp justert tenninga, og hurtigtomgangen.. ble som en ny bil:-) Men kunne se at stiften er brent.. noe som gjør at det er litt vanskelig og justere åpningen. Er det samme stift på B21 som på B19? og kjøper jeg denne rett og slett på mekonmen? eller noen andre anbefalte plasser og kjøpe volvo deler:P Siter Audi A6 R5 Volvo 242L 1978 Mod Audi S4 2.2TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Har nettopp justert tenninga, og hurtigtomgangen.. ble som en ny bil:-)Men kunne se at stiften er brent.. noe som gjør at det er litt vanskelig og justere åpningen. Er det samme stift på B21 som på B19? og kjøper jeg denne rett og slett på mekonmen? eller noen andre anbefalte plasser og kjøpe volvo deler:P Bytt kondensator også! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isaksa Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Bytt kondensator også! Jepp, den er notert.. koster ikke mange kronene. Siter Audi A6 R5 Volvo 242L 1978 Mod Audi S4 2.2TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg