Gå til innhold

NY bil: Volvo 242L

Ranger emnet

isaksa

Anbefalte innlegg

om dn er dønn strøken og org, så er vel markedspris svimlende 35k ca.. om den er iltt mindre bra så kanskje 25-30k

ok, vell.. greit den er strøken. men det er jo noen feil på den, så den er jo ikke 100 prosent:)

Får prøve et annet forsikrings selskap i morge da..

Audi A6 R5

Volvo 242L 1978 Mod

Audi S4 2.2TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

takker :D

da var forsikringen i box!

fikset hos sparebank1!

Har nå i ettertid, fått tak på den spoileren som skal ligge under original alufanger, samt turteller og klokke mellom luft dysene :) Har åsså fått noen klips, som fester den originale hjulkapselen til stålfelgen da jeg manglet et par stykker. Men SÅ, er det noen som har et par kapsler til overs? mangler egentlig 1 stk..

Nå før vinteren, skal jeg gå løs med lakrens, for så og polere:) samt bytte litt av den ene hjulbuen bak, og noen små bungler.

Audi A6 R5

Volvo 242L 1978 Mod

Audi S4 2.2TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har nettopp justert tenninga, og hurtigtomgangen.. ble som en ny bil:-)

Men kunne se at stiften er brent.. noe som gjør at det er litt vanskelig og justere åpningen.

Er det samme stift på B21 som på B19? og kjøper jeg denne rett og slett på mekonmen? eller noen andre anbefalte plasser og kjøpe volvo deler:P

Audi A6 R5

Volvo 242L 1978 Mod

Audi S4 2.2TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp justert tenninga, og hurtigtomgangen.. ble som en ny bil:-)

Men kunne se at stiften er brent.. noe som gjør at det er litt vanskelig og justere åpningen.

Er det samme stift på B21 som på B19? og kjøper jeg denne rett og slett på mekonmen? eller noen andre anbefalte plasser og kjøpe volvo deler:P

Bytt kondensator også!

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider