Gå til innhold

Hks Dompers Audi a4 1.8t?

Ranger emnet

dodge88

Anbefalte innlegg

Lurta bare på om noen såm viste va såm ville skje vist

jeg setter på en hks dompventil på min a4 1.8 Turbo

har en forge resirk men synes det blir for lite lyd (A)

http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php?cPath=129_24&products_id=39

Hva er det med all den her lyden? Er det ingen som vil ha effekt lenger?

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lyd kan være gøy det. Jeg har tenkt på det samme som deg, men det jeg har funnet ut er at det er frarådet å sette inn en "pop off".

På grunn av plasseringen av luftmassemåleren kan en pop off ventil gjøre at verdiene fra måleren blir feil, og man kan oppleve ujevn gange på motoren. LMM'en sitter før turboen og all luft som passerer blir registrert, hvis man da slipper luft ut i det fri igjen er ikke målingene riktige lenger. Resirkventilen kjører bare luften inn i systemet på nytt.

For å få litt mer lyd fra resirkventilen,kan du sette inn åpent luftfilter og bytte til en annen resirkventil.

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Jupps Prøvde met Hks men biln jikk jo greit heilt til jeg skulle gire, va akkurat som den dabbet av litt ;/

så nu har jeg Forge Resirk å Bsr Optiflow Filter ;)

Funka Fin :)

jepp, atmosfærisk dump føkker opp motorens gange, lmm blir forvirra, hehe. hvor kjøpte du bsr optiflow? har funnet et sted til 1700kr, får man det billigere?

passet det utmerket?

og var det noe kødd whatsoever med å montere?

mvh lasse

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
bestilte på Autopower.no :D rask levering å Grei pris :)

jupps monterte ganske så fort å vart Utruli lett å fiin passform på alt :D

Anbefalt Bsr For Life :D

så flott, monterte selv kn på min, men under original luftfilterboks er det et hull rett ut i hjulbua som det går en wire ut av og ned på forstillinga, har du en gummitetning i detta hullet? er no dritt å få inn støv og vann der:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stæmmer dæ ;/ e et hull såm det går en slange ijønna eller nå sånt :P

så det kåmmer opp driit å sånt litt kjipt ;/

men ser at på motsatt side sitter det ei gummitetning i hølet, må vel gå ann å kjøpe en slik til denna sida og tilpasse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider