Rochmann Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 På caddy`n min så har jeg komplett webastoanlegg med både motor og kupevarmer på fjernkontroll, og det er jo ganske digg å ha på vinteren. Men min kjære sønn har lært seg at det er sinnsykt morro å legge ting i vannskåla til bikkjene, inkludert nøkkelknippet mitt. Så nå har jo fjernkontrollen der ryki, og møller follo skulle svartef..n meg ha 4500 (tror det var eks moms) for ny, noe som er ganske stiv pris? Noen som har noen tips på hvor jeg kan få tak i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 men fy da. det var mye for en fjernkontroll, men du må helt sikkert ha en orginal kontroll. Lenge til vinteren så du får spare opp :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rochmann Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Ja, jeg får begynne å spare... Hehe.. Ja, det er rimelig stiv pris for en boks med to knapper på.... Men skal prate med importøren av Webasto, og høre hva de har å si... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rochmann Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Da kjøpte jeg ny fjernkontroll på KCL, samme som monterer for bilforhandlerne, og de skulle ha ca 2000, før firmarabatt er trekt... Så da er ting i boks, og bilen er klar for kalde vinterdager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg