Gå til innhold

Bytte av registerreim

Ranger emnet


Jon Arne

Anbefalte innlegg

Det er et hakk på toppen av regreimdeksel og et på kammdrevet, de hører sammen.

Og det er et hakk på veivdrevet og ett under drevet på motoren!

Også er det et hakk i reimskiva som dynamoen og servoen er koblet til som skal passe med en pinne som stikker ut i front av bilen.

Å skifte reim på disse er utrolig enkelt.

Trenger bare å fjerne reimskiva, så er det bare å plukke av dekslene å ta av reima!

: 94 Opel Omega 2.0i GL :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår