Gå til innhold

Havarikomisjonens prosjekter og garasje

Ranger emnet

Finken

Anbefalte innlegg

Holde meg på veien? Hva mener du med den ljøterud?

Satt du på med den første 242en jeg hadde når vi kjørte en tur opp på sagrenda el?

Husker Langården satt på ihvertfall. he he

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Holde meg på veien? Hva mener du med den ljøterud?

Satt du på med den første 242en jeg hadde når vi kjørte en tur opp på sagrenda el?

Husker Langården satt på ihvertfall. he he

hehe, stemmer det:P var noe plank i veien der:) hehehe

244 75-mod. b200ft,3",stoor kjøler,t4. solgt!

242 79-mod(prosjekt)

945 isbil,bur,esab sperre.

o4 toyota shiheis 4x4 d4d.

http://www.bilforumet.no/200-serien/200837-244-turbo-75-mod.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sånt smykke ekke billigt nei, det var rett og slett ran, men hva ofrer man ikke for en sånn skatt, denna kommer jeg til og ta med meg i grava, ihvertfall etter alt jobben jeg kommer til og ha med og få den rustfri og strøken.

Ja, kjørte tvers igjennom gjerdet der, var no amper i humøret sitt etterpå han vaktmestern. he he

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått gjort litt, begynte og sku sveise og lappe litt, men fant fort ut at det blei mye lapping, så blei handla inn no deler, så da får jeg begynne og bytte litt deler.

Jeg og ruzlebiff har laga sportsunderstell i dag, har bocha 3 runder forann og 2 bak.

Kjekt med løftebukk

15072008129.jpg

No ny plåt.

16072008132.jpg

Må space ut 15mm per side for og få på felgene mine.

16072008134.jpg

Blei no lavere nå

17072008135.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*bilde av voldtatt vulva* - den bilen blei foresten sånn etterhvert, noe som endte med 7-8 måneder på krykker og 19% medisinsk invalid, så gutter, bruk sælan.

*kremt*

07072008107.jpg

Doningen ser jo relativt bra ut med unntak av ev gjenværende rust og småbulker hist og pist. Dog stiller jeg meg en smulle schepisk til å legge meg under den løfteanordningen dere anvendte under bakre aksel.

Minner meg om en dårlig kompis som satt på grusen og monterte senkefjører på 245en, med bena under bilen og kun en liten totonns jekk som støtte. Da jeg ankom åstedet hadde nettopp dama og broren båret han opp på rommet. Han hadde da fått forstillinga over ene låret og mer eller mindre svimt av.

Da han etterhvert kviknet til fortsatte han på bilen, fortsatt uten støttebukker. Da gadd jeg ikke prate mere med han. :helpme::respect ... :w00t

PS! Åssen går det med ankelen i dag? Funker gassfoten eller har du fått håndgass fra en Bolinder-Munchtell pga de nitten prosentene? :volvsmile

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at det blei satt under høye bukker etter bildet blei tatt da.

Har 110% strøkne dører som skal på, forskjermer har jeg også skaffet, må bare hente de.

Få bytta det som er rustent så er det en masse grunnarbeid før lakk og etter lakk så burdte den bli ganske så strøken.

Jeg mangler et helt dashboard ifra gamle typen, er det noen som veit om eller har et sånt som er helt så ikke nøl med og ta kontakt.

Gassfoten er nesten i orden, har noe som heter så fint som 10 grader spissfot, det vil si at jeg mangler 10 grader på og få rettet ut foten i forhold til leggen. Så er no problematisk og gå, spesielt i ulendt terreng, men har no spesial sko, så jeg går ganske greit på flatt underlag, men uten de skoa så ser jeg ut som en 90 åring med MS el no.

Bare dra stolen langt tilbake så jeg får retta ut beinet, da får jeg gitt full gass, men og ettermontere håndgass ifra en bolinder hadde kansje ikke vært dumt. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se bort ifra at jeg var der, er stadig innom og handler no kvalitets deler der og blei der ei go stund for jeg var så fasinert av en rumensk sportsbil og en uber stygg bmw e30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har fått gjort litt, men ikke så mye som jeg hadde planer om, har liksom ikke helt fått ånden over meg enda.

Men har fått sanka sammen litt deler, har sandblåst en forskjerm, grunna den, hatt på bodyskyds og lakkert innvendig, skal ta den andre skjermen i morgen og forhåpentlighvis få sandblåst innerskjermene og lakkert de også, skal være like rød under denna bilen som utenpå.

Har fått satt Ruzlebiff her på forumet tel og jobbe, er ganske greit og sitta å se på mens jobben blir gjort.

P8020001-1.jpg

Fancy briller har han å. he he

P8020003.jpg

Forskjermen ferdig grunna på innsiden.

P8020009.jpg

Syns dere om denna fargen? Har bare lakkert en Hilux forskjerm for og se litt åssen fargen er, blei ganske knall, er jo signal rød, er litt usikker, men kan kansje bli tøft når jeg får på svarte lister, svarte ruterammer og svarte lister rundt vinduene.

P8030014-Kopi.jpg

Har begynt og pelle ifra hverandre ei blokk, skal gjøra den skikkelig rein, få malt den opp og få plana den 0,5mm.

Toppen er påbegynt, blir tatt ut litt godt i kanalene, forbrenningskamra blir også justert litt på og eksos ventilene blir tatt opp til 37,5, det går akkurat på originalt ventilsete, og regner med og ta av 2-2,5mm av toppen, må regne litt på det.

P8020004.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider