Gå til innhold

Havarikomisjonens prosjekter og garasje

Ranger emnet

Finken

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neida, den står ikke på no låve.

Jeg har ikke hatt tid til og gjøra så mye mer, har garasje prosjekt på gang, driver og overhaller en motor til en toyota jeg skal ha på veien og driver og høgger Landcruiser jeg har, så har litt og henge finga i, men må få lagt opp bensin opplegget skikkelig og få den biten ferdig i helga, da ere muligheter for oppstart.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, fult mulig og komme og kikke, men er nok ikke så mye og kikke på enda.

Garasje og Landcruisern er egentlig første prioritet nå, må ha ferdig landcruisern så jeg har no og kjøre med, taket på garasjen må opp så jeg har et sted og stå, så må jeg høgge en landcruiser jeg har så jeg har mer penger til volvo prosjektet. he he

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da har jeg fått taket på garasjen, og gjort litt med volvoen i helga, lagt opp nye bensin rør under bilen, og etter litt tennings justering og knot med bensin mengde så starta driten, det var godt og høre at den går, går langt ifra pent her, må en del mapping til før den er på nett, og starter her uten eksos anlegg, kun grenrør, ikke eksos pakninger og bare noen skruer som holder det på plass, satser på og få til et filmklipp med no finere gange på nærmere neste helg.

Men her ser dere at det er liv i den ihvertfall. he he

Hardere motorfester må tel og får filme med et skikkelig kamera så lyden blir no bedre neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått taket på garasjen, og gjort litt med volvoen i helga, lagt opp nye bensin rør under bilen, og etter litt tennings justering og knot med bensin mengde så starta driten, det var godt og høre at den går, går langt ifra pent her, må en del mapping til før den er på nett, og starter her uten eksos anlegg, kun grenrør, ikke eksos pakninger og bare noen skruer som holder det på plass, satser på og få til et filmklipp med no finere gange på nærmere neste helg.

Men her ser dere at det er liv i den ihvertfall. he he

Hardere motorfester må tel og får filme med et skikkelig kamera så lyden blir no bedre neste gang.

Rå lyd nå da ;) Da sees vi vel på Sirikjerke snart da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stilig maskin:) neste motorprosjekt her i gården er nødt til å bli 8v sugis når jeg ser sånne bilder/filmer:)

Var oppe hos en kammerat av finken her om dagen, der står det en 2,5liter 16v sugis... Er ikke kjedelig det heller altså ;) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider