Gå til innhold

Havarikomisjonens prosjekter og garasje

Ranger emnet

Finken

Anbefalte innlegg

• Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er veldig usikker på hvor mange hk det blir.

Blir vel ikke så sinnsykt, kjører med standard bånn og har ikke balansert bånndelen.

Tenkt meg 150 ekte sugehester, blir nok mer, men da blir jeg ihvertfall ikke skuffa når jeg bremser den.

Rundt 180 er vel reelt, men er prøvd og lagt vekt på og få den til og komme så tidlig som mulig og få bra moment.

Er jo et lavbudsjett bygg og bytta til meg no deler og fått hjelp av bekjente med maskinering og slikt.

Takker for bra tilbakemeldinger, lover og komme med actionfylt film når bilen er igang, det skal brukes skikkelig.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten nei, skjønner ikke hva du prater om altså. he he.

Surfa imellom 242 til salgs på autodb og så en ny annonse, det var jo dennna, sendte melding til Torstein og sa at denna skal jeg ha, så kjøpte den usett, men viste med engang at detta var et smykke, noe utenom det vanlige, en bil med mye sjel.

Og angrer ikke på kjøpet, ser fram til og gå på det som er av rust med masse arbeidslyst og greier. he he.

Har en vond følse av at jeg må bytte hele rumpa på den til våren da vinteren kan være litt hard mot bakskjermene.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, fått gjort litt da, surra litt med no bærebruer, har lagt på ei plate under bærebrua for og stive den av litt, og borra no høl her og der så den ikke sku bli så mye tyngre av forsterkinga.

Har også forsterka sveisa brakketten som holder stabstaget skikkelig fast i bærebrua.

[

P8270053.jpg

blir detta godkjent da?? lurer

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjent?

Hmm, sku kansje ha sendt svær avansert søknad til biltilsynet om ombygging av understell, men trur jeg driter i det, får satse på at dem ikke legger så mye merke til det på eu kontroll. Får bare si det er sånne originale r sport bærebruer el no, som man fikk kjøpt på volvo en gang i tia. he he.

Har handla alt av deler jeg trenger hos veng allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørt noe om at man kan forsterke/sveise noe i M90 kassa,

så er den nesten umulig å ta livet av.

Er detta sant?

Hvem gjør detta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider