Gå til innhold

Havarikomisjonens prosjekter og garasje

Ranger emnet

Finken

Anbefalte innlegg

Fristende, men blir nok for mye jobb, har ikke no lyst til og setta vinkelslipern i grenrøret heller, bedre og bruke opp et panser, har et par av de.

Værste er at jeg hadde et sånt kløtsj hus selv for noen år siden, men har rota det bort el gitt det bort el no. he he

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Passer tankarmatur med matepumpe ifra nyere 200 serien i min gamle tank ifra 75?

La ut en tråd her, men den blei sletta, sikkert fordi jeg spurte i slutten av tråden om det kansje var noen som hadde et slikt armatur liggende.

For den tråden var sikkert stikk i strid med reglene.

Står les reglene, gjorde det og fant egentlig ikke no som tilsa at den tråden var feil, men er vel gromt og væra forumpoliti og passe på litt.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du får snart huet rivi av Ruzlebiff. he he

Spurte jo om et sånt passa i min gamle tank ifra 75 og spurte til slutt i tråden om det kansje var noen her som hadde et sånt.

Altså, tråden var ikke opprinnelig en kjøp og salgs tråd, og var ikke no ønsket kjøpt greie på slutten heller, mer og få noen tips.

Men, ser disse moderatorene sletter tråder som bare f... Må værra mer stusselig enn og væra kjøpesenter security det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har anart kobla sprutet ferdig, har igjen og setta på plass fordeler og bytte balanse aksel, få satt på regreima, setta inn starter og dra strøm bakover til kofferten, så satser på oppstart til helga.

Og montere bensinpumpe, vært og henta meg tankarmatur med pumpe i dag, så må få bytta det før helga også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver enkleste løsning først, om det ikke funker så får vi "integrere" en tenningsmodul ;)

Er jo en haug med nisser som har kobla detta på alle mulige måter fra før, men ingen vil si oss hvordan vi skal gjøre det :P

Et snev av tenning og en liten dunst med bensin så tenker jeg det er samma faan hvordan vi har kobla detta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står jo i manualen at vi kan koble det sånn jeg har tenkt til og koble det, men de lærde mener at signalbiten på tennings sia blir for spett, så jeg må ha tennings forsterker el tenningsmodul for og få riktige fresen over det, men får se åssen det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, høres bra ut finken, gleder meg sjøl til å høre en orgasme i øra s av ventiler som kappkjører om snitte stempla... det blir bra, øreknull er nydelig det...

lykke til, får håpe den går som en rolex ved første vri...

men volvo maler jo som rolex-klokker når dem er i slaget, knallbiler! Finns ikke bedre sladde/driftebil. Noe annet dette enn de ekle 200sx'ne og riskokrane..

blir nok noe grinete folk når vi skal rasa, men det tar vi med ei klype salt;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kobla opp dynamo og alt i dag, vrei om nøkkelen og jaggu gikk ikke driten rundt, men tente ikke da jeg har en del bensin opplegg igjen og mapping da, men var godt og høre at alt gikk rundt, høre at det var litt skikkelig kompresjon og greier.

Blir nok oppstart iløpet av morgen dagen, gleder meg no værre. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei ikke noe oppstart i helga, når vi legger inn riktige dyser, begynner og kinne og slipper opp igjen så hopper sprutet tilbake til no andre dyser, så får få noen som har litt greie på det til og hjelpe til med mapping.

Tente engang, men skikkelig feil, har bare grenrør på så jeg holdt på og drite på meg inni bilen, det smalt no innihelvete. he he.

Trur det kommer til og bli skikkelig barsk lyd i motoren, når jeg holder full gass og kinner så hører man at det suger skikkelig, hører alt som skjer nedi der. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider