lroedal Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Falt selvsagt for fristelsen til å kjøpe sideskjørt mens jeg var her på Gatebil. :P men de er til 6n2, hvordan er lengden i forhold? Har tre-dørs 6n.... Vet ikke om skjørtene er til tre- eller fem-dørs, da, så kan gjerne vite lengden på begge deler... Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Lengden skal være lik mener jeg, men er litt forskjell på kanalene. :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Ja, er kommet hjem nå, og fikk holdt det opp mot bilen... Lengden var perfekt, men må nok presses litt inn mens det skrus fast, tenker jeg. ;) Burde ikke bli noe problem å få til bra! :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubic Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Eller kjør innom Nordbyen for å donere de til meg ;-) Siter '01 VW Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Hehe, nja. :P må få dekt skaden på kanalen, den tar seg ikke ut. :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Slik ble det! :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg