Gå til innhold

turbo

Ranger emnet

espen_rs

Anbefalte innlegg

men er redd clutch'n min begynner å ta kvelden...

er ikke helt sikkert, men her om dagen lukta det svidd clutch når bilen bae sto på tomgang..

var på rudskogen,, så kan ha vært noe annet som lukta, men virka som det kom fra bilen min..

men er igrunn ikke noe poeng å bytte clutch før den ryker, så om jeg isåfall bare legger av no penger til den, men skaffer alt annet..

hvor lønner det seg å skaffe 3" eksos fra turbo og bak? og burde jeg vente med å skaffe meg det, til den nye turbo'n er på plass??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ny turbo er forhåpentligvis bestilt..

kommer vel i neste uke eller uka etter der.. 8000 kom det på.

Er vel en liten pussy som bestilte meg ny org turbo, men det får nå være..

Hadde vært gøy med mere HK men redd det kommer til å bli utrolig dyrt å oppgradere...

Jeg har ikke no stort behov for mer hk, eneste hadde vært at det ville vært utrolig gøy =P

Men men..

Gleder meg til bilen er frisk igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp..Jeg mener det..

Eller så kan du kjøpe en av meg..1500 kr,brukt i 2 timer..

3 tommer downpipe,rustfritt stål,med bolter,må nok kjøpe nye pakninger..

Er også hull til 2 lambasone,med gjenger..Brukt på bilen min,og merket bra forskjell..Men jeg har bestilt nytt,med katalysator..

Du for sende meg en PM,hvis det er en liten intresse for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du hadde feilsøkt dette tidligere...

Ta deg en tur innom Skoda for en feilsøkning, koster 500 spenn men det kan det være verdt.

Jeg hadde en feilmelding som het "Turbo pressure drop" tidligere og fikk bytta en "o-ring" ved turbon så var problemet løst.

Så en test før du casher ut med 8000 hadde vært lurt her.

//M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Espen...

Gå inn på Kjøp/Salg delen,så selges,og så går du inn på tuning..'

Der selges det en Ko3 orginal turbo,som har gått 60-70000 km,pen og ingen slark..Passer rett på bilen din..Skal ha 3000 kr for den,og fyren holder til på Lier,er ikke langt unna for 5 øre..Slå til på den,så sparer du litt penger på det,men opp til deg.Prøver bare å hjelpe deg vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider