Gå til innhold

Forsikring av 200sx

sk0g3y

Anbefalte innlegg

Ok takk for hjelp. Internett klikka så derfor det kom 2 svar ;)

Men det jeg mente er selve bilen. Mange s13 ligger jo til 90.000 + Sjeldenere de er under 80. - 90.000,-.. :)

Er gjerne sånn når etterspørselen etter en bil blir stor.

hadde ikke s13 vært så populær som den er i dag, så hadde prisen vært nye lavere.

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...
Ok takk for hjelp. Internett klikka så derfor det kom 2 svar ;)

Men det jeg mente er selve bilen. Mange s13 ligger jo til 90.000 + Sjeldenere de er under 80. - 90.000,-.. :)

Kjøp noe annet enn s13, begynn med en annen bil av noe slag, volvo 240 eller noe, ellers vraker du den som mange unge før deg har gjort og de blir enda dyrere og eie...

Også begynner det bli vanskligere og finne fine eksemplarer

s13 til første bil er for dumt, jeg er helt sikkert ikke alene om og mene det, ikke ta det for personlig tanken var mer generell.

Oppdaget at det var en veldig gammel tråd hehe

men samme gjelder fortsatt

Endret av Mr turbo

Bmw 530i v8 1996 gobilen
200sx 1993 solgt
Vento 1992 1,8cl restaureres
740glt 1990 2,3 16v solgt
Nissan primera 2000 solgt og dynget

Audi 80 1993 bruksbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Nei det funka på DNB. Men lurer på en ting. Hvorfor er S13 så jævli dyr? De fleste ligger jo krimminelt høyt etter min mening...I allefall til å være snart 20 år gammel :/

fordi det er tidenes mest oppskrytte fjortisbil og alle kidza på hjørnet får bennern når de ser en svær alu-ving eller annet harry-teit styling?

mitt råd:

kjøp deg noe annet som er bedre! Finns ikke noe mer smakløst eller trist..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta nå ikke alle 200sx under en kam, åpne øynene og seeee at det faktisk finnes 200sx uten jaalla harry plastikk og aluvinger fra resirkulerte mercedeser!

Hvorfor det er høyforsikring?

Fordi det er en typisk ungdomsbil, samt at det sikkert er mætti ulykker med dem!

Betaler uansett ikke mer enn 5000 på min i året jeg, så jeg klager ikke! :) Men, er snart 25 og har mye bonus attpåtell

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider