Gå til innhold

bygger 240 bc-bil, noen spørsmål!

Ranger emnet

SilweR

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

4kvadrat? Var da svært lite.. Jo tykkere jo bedre..

5w er litt lite.. Må ha noe som du ser mens du kjører. Jeg har ei på 25W. Den flasher godt, så jeg ser den med engang. :)

Hockeypucker er greie ja. Blir MYE vibrasjoner, men det takler man jo i bilcross.

Få tak i et b230K-innsug og en forgasser fra 2.6-3.0L ford V6. (weber 36/36), da blir det liv i motoren. Får du tak i en kvass kam itillegg kommer den til å gå rimelig godt. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4kvadrat? Var da svært lite.. Jo tykkere jo bedre..

5w er litt lite.. Må ha noe som du ser mens du kjører. Jeg har ei på 25W. Den flasher godt, så jeg ser den med engang. :)

Hockeypucker er greie ja. Blir MYE vibrasjoner, men det takler man jo i bilcross.

Få tak i et b230K-innsug og en forgasser fra 2.6-3.0L ford V6. (weber 36/36), da blir det liv i motoren. Får du tak i en kvass kam itillegg kommer den til å gå rimelig godt. :)

Ok da skal jeg fixe det, men den siste tegninga var altså rett?

Er ford gassern bolt on på 230k innsuget? takker for gode svar og tips! bilen begynner å ta form nå, skal legge inn noen biler etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant disse bildene.. de er fra gamle ascona'n min som det satt volvo motor i, syns det var knall å kjøre med stumme fester og det har jeg gjort på alle oplene jeg har hatt og dem jeg har lånt.

DSCN1903.jpg

DSCN1902.jpg

Se der ja, dette var fine greier for de orginale festene fra 86 er myke som svamper! takk takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, dette var fine greier for de orginale festene fra 86 er myke som svamper! takk takk

bare hyggelig, dette er jo egentlig en 15min jobb hvis du ser bort i fra innstilling av sveise apparat så jeg anbefaler å lage det sånn til bc bruk, skal gjøre det slik på 244'n min i morra så kanskje jeg kan ta non bilder av åssen det blir

Lenke til kommentar
Del på andre sider