Actros 8x8 Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 (endret) Er det ikkje eit problem med å kjøre godt senka bilar over farts- humper? Nokon forslag til korleis du kan komme over fartshumper med ein superbil/ godt styla og senkt bil utan å ripe opp og øydelegge stylinga? Endret August 1, 2009 av Actros 8x8 Rette opp feil. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Hmm, jeg kan ikke komme over 2 bruskorker i høyden med bilen min, men har da ingen problem med fartsdumper. Bare å bremse ned, er den bratt så kjør på skrått over. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Luftsenking eller kjøre sidelengs. Det er forresten ikke bare supersportsbiler som har ekstremt dårlig bakkeklaring, og tittelen på tråden din henger ikke på greip. Tråden skal ha en god overskrift som forteller andre lesere hva tråden inneholder allerede før man klikker seg inn på den. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Det kommer vel helt an på hvor langt snuten stikker frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Aldri ripa opp bilen min på fartshumper.. skulle likt og sett at jeg fikk riper i lakken på en fartshump :) hahah under bilen... tja.. noen skavanker. men ser jo ingen riper. så gjør jo ikke noe :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Tar god fart på den første, og flyr over resten. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Eg køyrer ganske seint over fartsdumpane. (og inn og ut av ferjene.) Av og til skraper eksosanlegget nedi, men det tåler ein støyt! Dei dårlige vegene med djupe hjulspor skaper og problemer! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Jeg har heller ikke problemer med fartsdumper med Polo'n, men får faen ikke jekken under den... Har derimot problemer med innkjørsler av forskjellig art, skulle tro mange laget veier for 4x4 only... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Når ble Polo "supersportsbiler" ? ;) Jeg heller skjønte ikke helt hva trådstarter siktet til med dette, men iom at han ikke er gammel nok til å kjøre bil selv regner jeg med at problemet ike er hans ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Jeg har heller ikke problemer med fartsdumper med Polo'n, men får faen ikke jekken under den... Har derimot problemer med innkjørsler av forskjellig art, skulle tro mange laget veier for 4x4 only... Samme problem har jeg, er en grunn til at jeg har plank i bagasjen! :D Er mange innkjørsler og bakker som er farligere en fartsdumper, da jeg er på besøk hos fattern krever det skikkelig kons ettersom det er vinkler her som Audien absolutt ikke liker. Da jeg kommenterer dette til han så ler han bare og sier han ikke kjenner til problemet, men nå kjørern jo Forester! :deng Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Når ble Polo "supersportsbiler" ? ;) Jeg heller skjønte ikke helt hva trådstarter siktet til med dette, men iom at han ikke er gammel nok til å kjøre bil selv regner jeg med at problemet ike er hans ;) Han har vel ikke oppdaget at man kan få justerbart til biler billigere enn et det justerbare. Det jeg hater mer enn fartsdumper og fortauskanter er innkjørsler så bratte at man ikke ser over dem, dvs om det er en kant/dump når bakken jevner seg ut. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Tar god fart på den første, og flyr over resten. :hammer amen! Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Kommer jo helt ann på :P Var en her i bygda som kappa fjærene på bimmern sin så mye at jeg er veldig sikker på at han sleit bare med å kjøre i det hele tatt.. Holdt seg sikker langt unna fartshumper! Men er vel å kjøre på skrå åver, eventuelt kjøre utenom fartshumpene, om det er mulig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Når ble Polo "supersportsbiler" ? ;) Jeg heller skjønte ikke helt hva trådstarter siktet til med dette, men iom at han ikke er gammel nok til å kjøre bil selv regner jeg med at problemet ike er hans ;) Nå insinuerte jeg ikke (hvertfall ikke med vilje) at bilen er en supersportsbil, men den har jaggu ikke mye bakkeklaring... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg