Satra Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 kjøpte meg en original s3 for en stund siden.. men vurderer å få trimmet den litt.. noen som veit om hvor mye man kan få ut av en s3?.. men skifting av turbo og hele pakka?.. og ca pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrT_Norway Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Hei. Det kommer jo litt ann på hvilken motortype du har da. Men jeg kan hjelpe deg med fulstendig kit (turbo, grenrør, downpipe, oljeslanger, trykkregulatorer +++) feridg montert og juster for ca 25 lapper. Men som sagt kommer jo helt ann på motortype. Siter Torbjørn Wold-Hansen towoha@gmail.com Citroen Berlingo 1.4L 2006, Toyota Corolla 1.3L 1978, Toyota Previa 2.4L 2001, Sierra Cosworth 2.0L 1990, Subaru Impreza Sti RA 2.0L 1995, Subaru Forester 2.0L 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satra Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 okeei.. er 1.8t.. 99-mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Søker du litt på trimming av 1,8t dukker det opp sikkert 100 tråder. Med orginale dyser og turbo er det vanlig å ta ut ca 270 hk bare med chip. Med større turbo? Hvor mye vil du ha? 600-700? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satra Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 har lyst til å ta ut så mye som mulig av s3`n.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 har lyst til å ta ut så mye som mulig av s3`n.. Hvor mange hundre tusen er motorbudsjettet da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satra Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 rundt 200000 hadde jeg tenkt da.. må vel begynne å bli ganske bra med gamp i bilen da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Max. effekt 340 hk (251 kW) Max. vridmoment 445 Nm Åtgärder Byte av E-Prom, turbo, grenrör med separat wastegate, intercooler, spridare, luftfilter samt ombyggnation av rör till turbo och insug, topplocksbearbetning, vevstakar, extern oljekylare för Haldexkoppling. Pris inkl. montering 145350 :- exkl. moms [181688:- inkl. moms] Anmärkning Programvaran bibehåller alla funktioner för felsökning, övervakning, felminne, diagnos och stöldskydd. nesten 200 000:p Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 har du litt mere penger... kos deg med denne;) Max. effekt 495 hk (365 kW) vid 5710 varv/min visa bromsdata Max. vridmoment 640 Nm vid 5330 varv/min visa bromsdata Åtgärder Lika som 420hp plus. 2,0 liters cylindervolym, mekaniska kammaxlar, special racinginsug, racing bränslepump, 2-skivig racingkoppling, stålsvänghjul, förbättrad kylning av toppen.mm.mm. Pris inkl. montering 387000 :- exkl. moms [483750:- inkl. moms] Anmärkning Programvaran bibehåller alla funktioner för felsökning, övervakning, felminne, diagnos och stöldskydd. oppsettene er begge til 210hesters s3en:) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Fra Dahlbäck du har hentet de prisene? Får det jo for halve prisen om du kjøper fra USA ATP, PAG, 034...... Personlig hadde jeg først lagt 60-70 tusen i understell skal du kjøre fort rundt Rudskogen. Kraftigere stabstag, Porsche bremser, KW Clubsport understell eller Öhlins dempere, lette felger og gateslicks. Legger du 30-40t i understell, må du minst legge 100 i motor for å få like mye bedre rundetid hvis du bare gjør en av delene. Ta deg en tur på VACN treff og kjør med instruktør også.... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 hehe må være tresko-hasse sine priser ja. Skal du bygge grom 1.8T til endel tusenlapper kan du jo høre med ES tuning, Morten som jobber der snekret jo en A3 FWD til 320hk, og har selv hatt en A4 med "noko attåt"... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrT_Norway Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Hmmm. Hvis det budsjettet ditt stemmer ville definnitivt begynt med å oppgradere understellet på bilen. Bremser, stab. stag, coilovers, dekk, felger og foringer. Da dette er gjort er det fornuftig å begynne å snakke om å oppgradere motor til nye høyder. Og med ett slikt budsjett skal jeg nok klare å skaffe deg ett oppsett som ender på rundt 500hk og værstingunderstell. MEN, skal du bruke dette må du også lære deg å håndtere det hvis du ikke har noen erfaring fra tidligere... Det å kjøre en bil med de speca krever noe erfaring for å få bra tider. Forresten, er du ute etter å å få godkjent ombygget eller kun for asfaltbane moro? Siter Torbjørn Wold-Hansen towoha@gmail.com Citroen Berlingo 1.4L 2006, Toyota Corolla 1.3L 1978, Toyota Previa 2.4L 2001, Sierra Cosworth 2.0L 1990, Subaru Impreza Sti RA 2.0L 1995, Subaru Forester 2.0L 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g0kken Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Slenger meg på denna trå'n jeg og. Har handla s3 jeg også og har sånn smått planer om å oppgradere. Har allerede større bremser og sterkere resirk.ventil. Noen som har erfaring med hvor mye man kan ta ut av hester og da samtidig kunne bruke bilen på tur uten å være redd for at motorn tar kvelden? (komme jo ann på kjøring ja, men sånn ca..) Sorry for at jeg bruker tråden din her Satra. Siter 2001 AUDI S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Noen som har erfaring med hvor mye man kan ta ut av hester og da samtidig kunne bruke bilen på tur uten å være redd for at motorn tar kvelden? (komme jo ann på kjøring ja, men sånn ca..) Sorry for at jeg bruker tråden din her Satra. Kommer jo an på hva du mener med pålitelig det. Hardt trimmede motorer krever mer stell. Ser det ikke som noe problem å kjøre til butikken med en 20/20 med 450 hk. Eneste problemet er vel lag. Toppen med store kanaler har nok flow til 450-500 hk uten porting, med kammer Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g0kken Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Ser det ikke som noe problem å kjøre til butikken med en 20/20 med 450 hk. Eneste problemet er vel lag. Hehe, ser den ja. Har kjørt til butikken i 550hk selv, men det må legges inn litt pæng for at det skal være behagelig. Har fått tilbud om reprogrammering av S3'n opp til 250hk for 7500,- Går 250hk på 210S3'n uten å bytte eksos osv? Og er prisen hard? Siter 2001 AUDI S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.