Gå til innhold

JVC El Kameleon KD-AVX44, DAB??

Ranger emnet

Tomas.

Anbefalte innlegg

Noen som har noe erfaringer med denne spilleren fra usa?

Har skjønt dette at amerikanske radioer søker inn radiosignaler på oddetall, mens europeisk/norsk søker og sender på partall, så da lurte jeg på om den kan kobles opp med f.eks norsk DAB mottaker og da funke fint med norsk radio?

Og noen som vet om den amerikanske og norske er noe forskjellige ellers på kontakter og lignende?

Takk på forhånd.

Edit: hmm, DAB er vel ikke noe di kjører i USA, så da er vel ikke spilleren DAB-Ready??

15 Nissan Leaf Nordic

05 VW Caddy 1.9TDI
x08 Volvo S40 1.6D Mom
x96 Ford Mondeo 2.0 GLX
x68 Peugeut 404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, DAB er vel ikke noe di kjører i USA, så da er vel ikke spilleren DAB-Ready??
Bingo. Amerikanske spillere er klare for Sirius eller den andre satelittradioen. Skal du kjøre DAB må du ha en europeisk JVC-spiller som støtter DAB slik at spilleren forstår hva du har koblet til.

Skal ellers være like på kontakter etc., men den amerikanske tar selvfølgelig kun Sone1-dvd'er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo. Amerikanske spillere er klare for Sirius eller den andre satelittradioen. Skal du kjøre DAB må du ha en europeisk JVC-spiller som støtter DAB slik at spilleren forstår hva du har koblet til.

Skal ellers være like på kontakter etc., men den amerikanske tar selvfølgelig kun Sone1-dvd'er...

amerikanske spillere suger:P hadde vært veldi fint om jeg kunne fått inn norsk radio:|

ingen måte å gjøre disse sonefrie på da? ikke det at jeg kommer til å bruke den til så mye dvd titting:P

15 Nissan Leaf Nordic

05 VW Caddy 1.9TDI
x08 Volvo S40 1.6D Mom
x96 Ford Mondeo 2.0 GLX
x68 Peugeut 404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brenn ut sikkerhetskopier av DVDene dine via DVDShrink, og fjern sonen på platen. Tar ikke lange tiden, og da slipper du å ripe opp originalplatene dine. :)

Ang. radioen har jeg amerikansk spiller selv. Radioen funket fint helt til jeg koplet ut antenna (plassmangel i dashen). Var en egen instilling mellom amerikansk/europeisk radio :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brenn ut sikkerhetskopier av DVDene dine via DVDShrink, og fjern sonen på platen. Tar ikke lange tiden, og da slipper du å ripe opp originalplatene dine. :)

Ang. radioen har jeg amerikansk spiller selv. Radioen funket fint helt til jeg koplet ut antenna (plassmangel i dashen). Var en egen instilling mellom amerikansk/europeisk radio :)

hehe, ja det er viktig å ikke ripe opp alle di orginale filmene mine:) :P

15 Nissan Leaf Nordic

05 VW Caddy 1.9TDI
x08 Volvo S40 1.6D Mom
x96 Ford Mondeo 2.0 GLX
x68 Peugeut 404

Lenke til kommentar
Del på andre sider