Gå til innhold

Motor prob....

Ranger emnet

volvo-peer

Anbefalte innlegg

Nå er jeg dritt lei....

Har skrudd på 240`n lenge nå. Har nybygd b230 motor med ft stempler og m-råder. Har også en liten turbo på den. Når jeg kjører med r-sport gassern, så går den på alle fire syl, men det virker som den "tømmer" seg for bensin når vi gir på.

Så satt på dobble trykktettte delloro gassere. Men da går jo dritten bare på 3 syl... Det er komp der og den leverer bensin til alle fire og det er gnist der.

Har tatt gasserne fra hverandre og rensa dem, men det hjalp ikke.

En annen ting er at det høres ut som den går på alle 4 når jeg ruser motoren, men med en gang jeg slipper gassen så går den på 3.

noen som veit hva problemet kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er bensin, luft og gnist på rett tidspunkt er det ikke noe galt ;)

Sikker på at alle 4 får bensin?

Gnist/regreim skal det jo ikke være noe galt med siden det funker når du har på dellorto'n.

Altså er det noe galt med en av gasserne...

Hva aner jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er bensin, luft og gnist på rett tidspunkt er det ikke noe galt ;)

Sikker på at alle 4 får bensin?

Gnist/regreim skal det jo ikke være noe galt med siden det funker når du har på dellorto'n.

Altså er det noe galt med en av gasserne...

Hva aner jeg ikke :P

Ja, det skulle jo funka når den har bensin luft og gnist :P

Ja, alle 4 får bensin.. Er syl 1 som den ikke går på.. Lot ikke bilen gå så lenge nå, men pluggen på 1`rn var våt når jeg tok den ut og dem andre var helt tørre.. Så er jo noe rart, for den går helt fint når jeg setter på den andre gasseren

Lenke til kommentar
Del på andre sider