Gå til innhold

2000 Octava L&K 1.8T Chip

Ranger emnet

Okstad

Anbefalte innlegg

Var en svenske som testet en hel haug med filtere for noen år siden. Han fant ut at det orginale 1,8T filteret bare ble slått av Biltema sitt papirfilter. K&N, Green og BSR var alle dårligere.......

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for tipset! Finner firma, men ingen hjemmeside?

han er såpass godt kjent at han trenger ingen hjemmeside....

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Prøv ev hos Ultimo de har mulighet å omprogramere styreenheten.

Du får da 195hk og 270 Nm.

Ved å omprogramere styreenheten,skal det ikke være mulig å spore at det er gjort.

Gutta på min jobb som har bruk de er fornøyd.

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole is in the house, sorry for at jeg ikke har svar før nå... du merker godt at du chipper bilen din, husker ikke helt hva det firmaet som chippet min heter, (skal finne det ut),

den fikk 193hk 280nm og 1.2 bar, (mener jeg det var) jeg er VELDIG fornøyd med det :D jeg kjører med en stor resirk ventil og en åpent filter, og med en hjemme laget varmeskjold mot motoren,

bare og spørre hvis det er noe du/dere lurer på, svarer så godt jeg kan,langt i fra ekspert assa.....

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt bilen er chippa for lenge siden da siden dette kommer til å komme fra min lommebok.

men ta kontakt med zamot på forumet her han chipper biler fra vag. dette er ikke ingrep men programvare bytte

da ble det litt kjipt igjen, trodde NBS gikk for å være flinke på chip jeg? :S.

man kan jo også sjekke på dinitrol (drammens avd til TS-racing) vet man kan få en mye bedre pris der enn det som står på nettet.. går ikke ts for å være en bra chip?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvis jeg ikke tar feil så var det disse gutta (chipsenter.no) som chippa bilen min, men før de begynnte og gjøre det stort, og de fikk partnere :)

men ser at det ikke er helt de tallene som jeg skrev, her er det, 190hk 290nm og ladetrykk har jeg ikke peiling på, det kan jo fikses :)

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider