jimmen Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 ja, vet det er jævlig harry og litt sånn.. :P men går det ann og bruke intercooler som luftfilter? eller vil det komme masse vann og dritt inn i motoren? tenker på ett rør ut fra gasseren som deler seg opp til 2 rør så inn på cooleren.. om dere skjønner? Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf1600TIC Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 ja, vet det er jævlig harry og litt sånn.. :P men går det ann og bruke intercooler som luftfilter? eller vil det komme masse vann og dritt inn i motoren? tenker på ett rør ut fra gasseren som deler seg opp til 2 rør så inn på cooleren.. om dere skjønner? Nei funker dårlig gitt.. må ha luftfilter.. :nono: Og viss du syns det er harry og sånt hvorfor vurderer du det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 ligger sånne jalla luftfilter på ebay, som ligner på IC Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Nei funker dårlig gitt.. må ha luftfilter.. :nono: Og viss du syns det er harry og sånt hvorfor vurderer du det ? for det er fett.. og diverse harry tinger liker jeg. ;) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 ligger sånne jalla luftfilter på ebay, som ligner på IC hmm.. link? :P Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 http://www.ebay.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 http://www.ebay.com såpass skjønte jeg, men hva skal jeg søke på da? luftfilter cooler? Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 ja, vet det er jævlig harry og litt sånn.. :P men går det ann og bruke intercooler som luftfilter? eller vil det komme masse vann og dritt inn i motoren? tenker på ett rør ut fra gasseren som deler seg opp til 2 rør så inn på cooleren.. om dere skjønner? Hvor tenkte du at motoren skulle få luft? Dersom du la rør fra gasser og til ene sida av IC, og et konfilter på andre enden vil den få luft. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Om du har en kompis som skal til Spania, eller du, så er det fult av dem der nede. Ser det over alt og det ser ikke bra ut, huff. Er min mening, men du kan få like hva du vil :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Du skal ha en IC, men ingen turbo? Og du liker harry? Isåfall er en turbotrykks-måler fra biltema 10x billigere samt lettere og montere :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 På rette bilen hadde det sett ganske fett ut.. Helt til man åpna pansret.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Du skal ha en IC, men ingen turbo? Og du liker harry? Isåfall er en turbotrykks-måler fra biltema 10x billigere samt lettere og montere :D Hehe og Turbo whistler til å ha i eksosen? Skal man dra den helt ut så har man jo elektrisk dumpventil også. :D Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 grunnen til at jeg tenker på å ha det er for at det ser som regel jævlig kult ut på noen biler! og folk begynner å lure såklart.. liker sånt jeg. blir ikke like fett med en turbotryksmåler vet du. ^^ men, hvis jeg har rør fra gasser til IC også rør fra IC til en luftfilter vil det gå? og da kommer det ikke dritt inn i motoren? vet ikke hvordan en IC er oppbygd nemlig.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 sett fra en annen side, så er det ikke helt feil rent teknisk og ha et luft resorvar før innsuget. Men da i rimelig nærhet.. ikke 2meter md rør forann liksom.. edit: 1200 innlegg gitt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 sett fra en annen side, så er det ikke helt feil rent teknisk og ha et luft resorvar før innsuget. Men da i rimelig nærhet.. ikke 2meter md rør forann liksom.. edit: 1200 innlegg gitt :D det jeg tenkte på jeg og.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg